  • 1. Data: 2009-05-04 11:56:37
    Temat: Ktora najtansza,uzywana komorke synchronizujaca adresy z Outlook
    Od: "topek " <t...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    moj eten X500+ sie zepsul i musze go wyslac do serwisu. Pewnie im zejdzie z
    miesiac, wiec musze szybko kupic jakas tania, uzywana komorke, zeby miec na
    przeczekanie takich momentow wlasnie :)
    Jedyny wymog to ksiazka telefoniczna ktora synchronizuje sie z Outlookiem
    przez kabel jakis (np USB :)
    Mam ponad 100 kontaktow i nie chce mi sie tego wszystkiego recznie klepac :)
    Moze miec nawet monochromatyczny ekran :]

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

  • 2. Data: 2009-05-04 12:40:28
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "topek " <t...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > Mam ponad 100 kontaktow i nie chce mi sie tego wszystkiego recznie klepac :)
    > Moze miec nawet monochromatyczny ekran :]

    To o program Ci powinno chodzić a nie o komórkę, bo chyba wszystkie udostępniają
    kontakty interfejsem modemowym.

    --
    PS. nudzi mi się

  • 3. Data: 2009-05-04 13:09:07
    Od: "topek " <t...@g...pl>

    Noe Bat <n...@o...pl> napisał(a):
    > To o program Ci powinno chodzi=E6 a nie o kom=F3rk=EA, bo chyba =
    > wszystkie udost=EApniaj=B1 kontakty interfejsem modemowym.
    Tak, calkiem mozliwe ale chodzi o to, zeby kontakty z outlooka (albo
    wyeksportowanej ksiazki) umial ten program wyczytac.
    nie chce mi sie tworzyc nowej ksiazki.
    Polecisz cos?
    Cos co jest tanie (komorka), ma latwo dostepny soft do synchronizacji, kabel
    do syncu nie jest jakis kosmicznie drogi.
    jak pisalem to ma byc rozwizanie na kilka dni.

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

  • 4. Data: 2009-05-04 13:17:49
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 04 May 2009 13:09:07 +0000, topek napisał(a):

    > Cos co jest tanie (komorka), ma latwo dostepny soft do synchronizacji,
    > kabel do syncu nie jest jakis kosmicznie drogi.

    Siemens S45, S55.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 5. Data: 2009-05-04 13:26:33
    Od: "topek " <t...@g...pl>

    > Siemens S45, S55.
    A jak sie sychnronizuje siemensa S55 z outlookiem?
    Jaki kabel, jaki soft itd?

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

  • 6. Data: 2009-05-04 13:42:53
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 04 May 2009 13:26:33 +0000, topek napisał(a):

    > A jak sie sychnronizuje siemensa S55 z outlookiem? Jaki kabel, jaki soft
    > itd?

    Kabel siemens-coś-tam, oprogramowanie siemens coś tam. Nie wiem, od dawna
    już nie mam tego telefonu. Ale było i działało.

  • 7. Data: 2009-05-04 14:00:49
    Od: "topek " <t...@g...pl>

    > Kabel siemens-coś-tam, oprogramowanie siemens coś tam. Nie wiem, od dawna
    > już nie mam tego telefonu. Ale było i działało.
    ale synchronizuje z outlookiem czy wlasnym, autorskim softem?

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

  • 8. Data: 2009-05-04 14:03:48
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 04 May 2009 14:00:49 +0000, topek napisał(a):

    > ale synchronizuje z outlookiem czy wlasnym, autorskim softem?

    Aaaa to ciekawe. Chyba z outlookiem, ale poprzez własny soft (?).
    Naprawdę nie pamiętam...

  • 9. Data: 2009-05-04 15:41:44
    Od: Dominik & Monika <m...@n...mujciewp.pl>

    topek pisze:
    > ale synchronizuje z outlookiem czy wlasnym, autorskim softem?

    Z Outlookiem. Bodajże Siemens Data Exchange Software to było.

    Dodam jeszcze Siemensa ME45 (każdy kabel, zarówno "do danych"
    jak i tzw. "serwisowy"- RS232, Data Exchange Software) i Benq-Siemensa
    S68 (kabel USB, soft Mobile Phone Manager- standardowo dodawany do
    telefonu).
    Sam telefon jak i kabel bardzo tanie.

    Ale akurat same kontakty to bardzo wiele telefonów będzie umiało
    wgrać choćby z pliku csv.

    --
    Dominik & Co (z domku)

  • 10. Data: 2009-05-04 16:56:58
    Od: "topek " <t...@g...pl>

    > Ale akurat same kontakty to bardzo wiele telefonów będzie umiało
    > wgrać choćby z pliku csv.
    No to jaka uzywka za okolo 200zl zadowoli sie plikiem CSV, kabel do transferu
    i soft byl w standardowym wyposazeniu telefonu?

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy