    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Kulka w pralce - tajemnice inżynierii AGD
    <6049e468$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <604a0757$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <604a5926$0$23915$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <604b748a$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <604b8510$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <604b9f92$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Fri, 12 Mar 2021 19:06:25 +0100

    Pan J.F. napisał:

    > No ba - za 30% to i ja bym swiadomie nie kupil. A za 3% ?

    3% to mniej niż różnica cen w sąsiednich sklepach. Nie opłaca się
    różnicowac oferty za takie pieniądzę.

    > Na razie nie ma parcia ze strony klientow.

    Ja na przykład nie prę. Tym bardziej nie ma po co wydłużać.

    > Albo robia dobrze, tak, aby sie nie psuly :-)

    Nie podzielam powszechnie panującej opinii na temat programowania
    żywotności sprzętu. Uważam, że i tak psuje się mało. Ale rozrzut
    długości życia do pierwszej usterki jest duży -- to z technicznego
    punktu widzenia jest normalne. Czasem więc komuś popsuje się pralka
    już po 10 latach, choć on chciałby używać ją przez 20. Innym razem
    nie chce się zepsuć, choć właściciel już chciałby nową.

    --
    Jarek