  • 1. Data: 2010-01-04 19:22:33
    Temat: [piatkowo] opona letna - wielosezonowa - zimowa
    Od: "mirek" <a...@S...com>

    porównanie:

    http://www.youtube.com/watch?v=GlYEMH10Z4s&feature=p
    layer_embedded

    mirek

  • 2. Data: 2010-01-04 19:35:52
    Temat: Re: [piatkowo] opona letna - wielosezonowa - zimowa
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-01-04 19:22, mirek pisze:
    > porównanie:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=GlYEMH10Z4s&feature=p
    layer_embedded

    No i kolejna manipulacja:) Nie zauważyłeś jak kierowcy białego i
    czerwonego ciągle trzymają rękę na ręcznym?;)

    A.

  • 3. Data: 2010-01-04 20:12:08
    Od: "mirek" <a...@S...com>

    > No i kolejna manipulacja:) Nie zauważyłeś jak kierowcy białego i
    > czerwonego ciągle trzymają rękę na ręcznym?;)

    No właśnie nie:) Ale po to dałem na usenet ale znaleźć haczyk:)

  • 4. Data: 2010-01-04 20:12:48
    Od: "mirek" <a...@S...com>

    ===============================aby==========

  • 5. Data: 2010-01-04 20:32:32
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    mirek wydusił z siebie te słowy:

    > ===============================aby==========

    no, tu haczyk sie znajdzie, nawet jesli go tam nie bedzie.

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

  • 6. Data: 2010-01-04 22:22:39
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > http://www.youtube.com/watch?v=GlYEMH10Z4s&feature=p
    layer_embedded

    Pytanie ile czasu w PL sa takie warunki ja pokazane na filmiku - miesiac?
    dwa? Powaznie zastanawiam sie czy nie przejsc na wielosezonowki.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 7. Data: 2010-01-04 23:31:18
    Od: "WIHEDCNF" <2...@h...nl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)"

    > no, tu haczyk sie znajdzie, nawet jesli go tam nie bedzie.

    O... przecież jest na grupie specjalista od ABS niejaki A.Maśląg -
    ufam, że niechybnie wychwyci wszelkie usterki w funkcjonowaniu tegoż
    systemu.

  • 8. Data: 2010-01-04 23:57:58
    Od: Fishman <a...@m...pl>

    W dniu 2010-01-04 19:22, mirek pisze:
    > por?wnanie:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=GlYEMH10Z4s&feature=p
    layer_embedded

    Erm... "revolutionizing tire buying" powinno chyba wszystko powiedzieć
    na temat testu ;)
    Jakoś bardziej wolę zaufać testom ADAC.

    Fishman

  • 9. Data: 2010-01-05 11:12:09
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-01-04 23:31, WIHEDCNF pisze:

    > Użytkownik "Kuba (aka cita)"

    > O... przecież jest na grupie specjalista od ABS niejaki A.Maśląg - ufam,
    > że niechybnie wychwyci wszelkie usterki w funkcjonowaniu tegoż systemu.

    Pomijanie Włodka jest nie fair!

    A.

  • 10. Data: 2010-01-05 11:39:47
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    mirek wrote:
    > porównanie:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=GlYEMH10Z4s&feature=p
    layer_embedded

    od 1:40 widać jak BMW zapomniało zamontować układu ABS w swoich samochodach*

    *wg teorii grupowych mądrali ;)

    nie - zimówki nie mogą być lepsze..
    ten test jak każdy inny był ustawiony
    a to, że jak już jechali bokiem i wciskali hamulec powodowało, że nagle
    dostawali przyspieszenia i dlatego czerwony uderzył w bandę...

    no i przecież masterzy kierownicy na pewno by sobie poradzili na lodzie,
    gazem, ręcznym, nogą, może rękę by wystawili ;)

    dobra - kończe - bo kolejna dyskusja do nieczego nie doprowadzi...

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk