  • Data: 2020-03-29 10:34:52
    Temat: Re: Kwarantanna 2
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Dokładnie o to idzie.
    > Do tego nasze straty gospodarcze już teraz są daleko większe niż koszt
    > tych wszystkich testów w Korei, a będą rosły tym bardziej, czym dłużej
    > będzie trwała ta szopka.

    Zeby tak stwierdzic, musiałbys wiedziec ile z zarazonych osób wyzdrowieje
    dzieki pomocy lekarskiej, ile bedzie wymagało wspomagania oddechu itp.
    wiesz?

    Bo ja nie wiem ale załózmy ze olewamy temat, uruchamiamy gospodarke i
    mamy za tydzien 25 milionów chorych. 1% umiera ale przeciez nie umiera od
    razu. Zaczyna chorowac, pojawia sie problem z oddychaniem. Masz takich
    osób 250 tysiecy.
    Co robisz? Do tego załózmy ze 3% (mysle ze to optymistyczne załozenie)
    osób ktore uda sie uratować dzieki wydolnej słuzbie zdrowia.
    Czyli w ciagu tygodnia dwóch pojawia ci sie milion osób w szpitalach,
    osób wymagajacych intensywnej terapi z których 750 tysiecy jestes w
    stanie uratować.

    Co robisz?
    Odpada ci problem izolowania etc ale czy mym mamy milion takich miejsc w
    szpitalach? ;-(

    Pomijam to ze to musiałaby byc decyzja ogólnoswiatowa bo co z tego ze
    uruchamiamy nasza gospodarke skoro jestesmy zalezni od gospodarek innych
    krajów. Sami dla siebie to na ile ruszymy? Na 60%? Kto bedzie pracował
    skoro milion trafi do szpitali a sporo ukrainców wrociło do siebie? U
    mnie w fimie 10 osób nagle w nocy zeszło ze zmiany i pojechali bo dostali
    sygnał ze Ukraina zamyka granice, wielu zostało ale jednak spora grupa
    wyjechała.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.