  • Data: 2020-03-31 23:56:06
    Temat: Re: Kwarc 6.5 MHz
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 31/03/2020 16:13, J.F. wrote:
    >> http://files.righto.com/calculator/sinclair_scientif
    ic_simulator.html
    >> Dżizas :D
    > o w morde ... ktos to kupil ?

    Biedni studenci. Dostali do ręki coś co mogło zastąpić wypasiony suwak i
    jeszcze zostawało na jedzenie do końca roku. Ja bym kupił nie mając nic
    innego do wyboru w takiej cenie. Bo też i nie było.

    > Bo uzytecznosc ... co to ma byc - przenosne tablice trygonometryczne ...
    > w radianach ?

    Złośliwi twierdzą że bardziej użyteczne :D

    "Pani się obróci o pipół". Albo "jak mi nie przyp.. z piobrotu". Itd.
    Kwestia przyzwyczajenia.