  • Data: 2018-06-25 15:12:43
    Temat: Re: Kynar, plytki uniwersalne i stabilnosc - ten typ tak ma?
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 25.06.2018 01:31, adamschodowy wrote:

    > google->mikrofonowanie
    > masz tam jakies elementy smd? szczególnie pojemnosci? bodaj te na bazie
    > zwiazków ceru wykazuja wlasciwosci piezo

    Jest kilka elementów SMD. Zastosowane dla oszczędności miejsca oraz
    ułatwienia montażu. Chociażby tam, gdzie dało się wcisnąć element 0603
    między pinami lutowanego układu. Części tego typu siedzą przede
    wszystkim w okolicy oscylatora na inwerterach oraz MAX232.

    Myślisz, że tu może leżeć przyczyna? Trochę nie pasuje mi do faktu, że
    nieraz jeszcze prze chwilę po wystąpieniu problemu restartowanie układu
    nic nie daje.

    > plus wszelkie styki... ukaady sa w podstawkach?

    Tak, podstawki precyzyjne.