  • Data: 2014-11-25 11:28:35
    Temat: Re: LCD bialo/niebieskie, monochrom, duze - szukam
    Od: "JarekC.DIY" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To nie są te wyświetlacze!
    >
    > Wyświetlacze, jakie szuka Andy, to specjalne monochromatyczne LCD.
    > Robi je np. włoski Aesys i jest jeszcze co najmniej jedna firma w .de
    > W Polsce można je kupić np. w KZŁ, ale to chyba tylko integrator.
    >

    > Pozdrawiam,
    > --
    > Michał

    Tez jestem zainetesowany takimi wyświetlaczami LCD (38, 54 i 88
    segmentowymi)
    Pytanie czy można gdzieś kupić same wyświetlacze a nie całe systemy.
    Wszystklie strony jakie znalazłem to firmy oferujacę gotowe systemy a nie
    pojedyncze elementy.
    Ciekawe czy jest to produkcja dalekowschodnia czy europejska?

    Aesys na stronie ma tylko ofertę pełnych systemów, podobnie czeski
    Elektrocas-Pragotron czy niemiecki MG-MIS

    Pozdrawiam
    JarekC