  • Data: 2017-08-29 18:19:17
    Temat: Re: [LOT] czytanie kodu
    Od: slawek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 29 Aug 2017 05:14:26 -0700 (PDT), Maciej Sobczak
    <s...@g...com> wrote:
    > Kup sobie prawdziwy komputer

    Po co? Skoro mam ich już około pół tuzina własnych i jeszcze
    służbowych parę.

    > Raspberry Pi i do niego sobie podłączaj

    To też jest opcja i to całkiem sensowna. Ale monitory do Pi są albo
    mało przenośne, albo nieco za drogie (Pi plus dobry monitorek itd.
    jest droższe niż netbook).

    > Twój problem polega na tym,
    > że usiłujesz robić za dużo różnych rzeczy
    > na jednym kompie.

    Psycholog-jasnowidz? W takim razie oddaj swoją szklaną kulę do
    serwisu.

    A zadania jakich realizację ma umożliwić notbook z Linuksem raczej
    nie są wściekle wyśrubowane. Umieć uruchomić system Linux, odpalić
    program robiący upload kilkunastu kilobajtów przez USB, dać radę
    uruchomić program w Pythonie komunikujący się po BT z prototypowym
    (czyli nie posiadającym certyfikowanych sterowników itp.)
    urządzeniem. Ewentualnie dać radę pociągnąć vi czy coś w ten deseń.
    Do tego byłoby miło jakby odporne bylo na wirusy... Ale to akurat w
    Linuksie dostaje się gratis.

    To nie jest nieliniowy montaż wideo, modelowanie przepływów
    naddźwiękowych, obliczanie konformacji białek czy nawet pisanie
    programów do obsługi hurtownii szlauchów i kaloszy. Więc o czym mowa?
    Przecież nie ma to być kopanie bitcoinów...