  • Data: 2016-06-30 20:56:00
    Temat: Re: LTE na wsi-który op
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29-06-16 o 15:28, Adam pisze:

    > Niedawno zanabyłem od Plusa ichni "Internet LTE Interphone", kod towaru
    > 108530.
    >
    > Trochę się nagimnastykowali, bo teoretycznie jest to w ofercie dla
    > użytkownika domowego, a ja brałem na firmę, w dodatku ze stałym IP.
    >
    > Jeśli jest się w zasięgu LTE, to transmisja jest nielimitowana.

    A sprawdziłeś to? Ja też kupiłem LTE bez limitu i po 3 tygodniach
    dostałem SMS, że prędkość spada, choć limitu nie ma. Gdy zapytałem w
    punkcie, o co chodzi, pani wyjaśniła, ze limit jest tak duży, że
    operator uważa, że nie da si go osiągnąć i dlatego jego zdaniem jest bez
    limitu. Nie chce mi się szukać umowy sprzed 2 lat, by Ci kod oferty
    podać. Mam to za 1 zł/m-c i zasadniczo w ogóle nie używam, chyba, ze
    biorę laptopa w teren więc nie chce mi się z koniem kopać. Modem na
    próbę podpiąłem na jednym przeze mnie używanym laptopie. W domu jest
    kilka kompów, więc ten nieistniejący limit, gdybym wrzucił to na cały
    dom by wystarczył na góra tydzień normalnego używania. Zalecam zatem
    ostrożność.