  • Data: 2017-05-22 19:14:49
    Temat: Re: Łączenie PCB pod kątem
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-05-22 o 11:25, Piotr Gałka pisze:

    > Sorry, jak szybko piszę to zdarzają mi się takie kwiatki.
    > Ale widzisz to co chciałem pokazać.
    >

    > (...)Wskazałem miejsce, gdzie mi się kojarzyło, że są dostępne.

    Tak, zgadza się. Dzięki.
    Dyskusja w miedzy czasie nieco zboczyła z toru. Kolega "użytkownik"
    podpowiedział mi o kątowych goldpinach (w domyśle - długich). One nie
    mają akurat w tym przypadku zastosowania ale zainteresowało mnie
    zagadnienie "na zapas". Nigdy nie widziałem długich kątowych w lokalnym
    sklepie czy na A.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek