  • 1. Data: 2017-05-15 22:07:09
    Temat: Łączenie PCB pod kątem
    Od: Marek S <p...@s...com>

    Hej,

    Macie wypraktykowany jakiś sposób na zlutowanie dwóch płytek PCB pod
    kątem 90 stopni? Ten prostopadły fragment ma służyć do wetknięcia w
    złącze krawędziowe przymocowane do obudowy.

    A może istnieje jakieś rozwiązanie umożliwiające równoległe łączenie ze
    sobą 2 płytek PCB z ilością pinów rzędu 30, pomiędzy którymi jest
    obudowa? Słowo "obudowa" oznacza de facto prostopadłościenną obudowę
    urządzenia #1 połączoną z obudową podobnego urządzenia #2, które to z
    kolei może być po połączeniu skręcone śrubami z urządzeniem #1 aby nie
    doszło do ich przypadkowego rozłączenia w trakcie pracy. Tak więc mamy
    dwie obudowy do połączenia ze sobą. Obudowy zawsze mają pewną grubość,
    którą trzeba uwzględnić. Orientacyjnie to 2x po 3mm aluminium. PCB też
    nie będzie przyklejone do aluminium lecz oddalone poprzez jakieś
    wsporniki. A więc dojdą kolejne mm w ilości powiedzmy 5 po każdej ze stron.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2017-05-16 10:12:50
    Temat: Re: Łączenie PCB pod kątem
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2017-05-15 o 22:07, Marek S pisze:
> [...]
    > nie będzie przyklejone do aluminium lecz oddalone poprzez jakieś
    > wsporniki. A więc dojdą kolejne mm w ilości powiedzmy 5 po każdej ze stron.

    A zwykłe kołki 2,54mm tylko długie?
    P.G.

  • 3. Data: 2017-05-16 18:20:49
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-05-16 o 10:12, Piotr Gałka pisze:

    > A zwykłe kołki 2,54mm tylko długie?

    Masz na myśli długie goldpiny? Hmm, może to wystarczy. Najdłuższe to ok
    2cm? Przemyślę konstrukcję. :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 4. Data: 2017-05-16 19:01:11
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 16.05.2017 o 18:20, Marek S pisze:

    > Masz na myśli długie goldpiny? Hmm, może to wystarczy. Najdłuższe to ok
    > 2cm? Przemyślę konstrukcję. :-)

    Są i dłuższe: https://sklep.avt.pl/listwa-dwupoziomowa-1x20-prosta
    .html

    Jakub Rakus

  • 5. Data: 2017-05-17 13:58:42
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-05-16 o 19:01, Jakub Rakus pisze:

    > Są i dłuższe: https://sklep.avt.pl/listwa-dwupoziomowa-1x20-prosta
    .html

    Dzięki, to rozwiązuje temat :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 6. Data: 2017-05-17 16:14:27
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-05-17 o 13:58, Marek S pisze:

    > Dzięki, to rozwiązuje temat :-)

    Podpowiem, że są także kątowe goldpiny.

  • 7. Data: 2017-05-19 00:07:04
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-05-17 o 16:14, Uzytkownik pisze:

    > Podpowiem, że są także kątowe goldpiny.

    To wiem :-)
    Kłopotem jest dostępność długich goldpinów. Przetrząsałem A lecz tego
    dnia nie było takowych. Kolega Jakub wskazał mi serwis AVT. Tam z kolei
    kopalnia jest różnych długości goldpinów ale... nie kątowych. Co prawda
    nie potrzebuję ich ale wiedza o tym gdzie można je dostać może się
    bardzo przydać. Ebay odpada bo wieki się czeka.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 8. Data: 2017-05-19 11:00:44
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2017-05-19 o 00:07, Marek S pisze:

> [...]
    > nie potrzebuję ich ale wiedza o tym gdzie można je dostać może się
    > bardzo przydać. Ebay odpada bo wieki się czeka.

    https://www.maritex.com.pl/zlacza/listwy_stykowe_kol
    kowe/listwy_w_rastrze_2_54mm.html

    Zaznacz Typ męska kątowa dwupoziomowa (nie zmienia linku top nie mogłem
    podesłać wybranego).

    Wydaje mi się, że długość pinów to suma podanych liczb.
    Ostatnia pozycja jest najdłuższa, chyba, że jnaczej oznaczane długości
    (inny producent).
    P.G.

  • 9. Data: 2017-05-20 12:35:28
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Marek S <p...@s...com> wrote:

    > Macie wypraktykowany jakiś sposób na zlutowanie dwóch płytek PCB pod
    > kątem 90 stopni? Ten prostopadły fragment ma służyć do wetknięcia w
    > złącze krawędziowe przymocowane do obudowy.

    Ja lacze plytki katowo goldpinami katowymi.

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

    Wysłano z telefonu bez polskiej klawiatury, przepraszam za brak polskich znaków

  • 10. Data: 2017-05-20 14:11:16
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2017-05-20 o 12:35, Adam Wysocki pisze:

    > Ja lacze plytki katowo goldpinami katowymi.

    Ja użyłem prostych goldpinów 2mm nalutowywanych na krawędź płytki o
    grubości 0,8mm.

    Ale tu było widać, że w sumie chodzi o połączenie dwu płytek
    równoległych tylko dość daleko od siebie.
    P.G.