eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaŁadowanie Li-Ion dużym prądem (5 minut lotu, 50 ładowania) › Re: Ładowanie Li-Ion dużym prądem (5 minut lotu, 50 ładowania)
    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Ładowanie Li-Ion dużym prądem (5 minut lotu, 50 ładowania)
    Date: Thu, 19 Apr 2018 20:36:59 +0200

    On 4/19/2018 10:18 AM, Paweł Pawłowicz wrote:
    > Zdecydowanie nie! Tu masz przykład:
    > https://hobbyking.com/en_us/rhino-610mah-2s-7-4v-20c
    -lipoly-pack.html
    >  Discharge(c): 20.00, Burst rate: 30C
    >  Max Charge Rate(C): 2.00

    Akku lipoly w mojej nieistniejącej juz zabawce miał zupełnie inaczej.
    Prąd ładowania był 1/2 prądu rozladowania. Napisali to na obudowie,
    znalazlem tez datasheeta, choć po chińsku. Po podpięciu inteligentnej
    ladowarki ladowal się 1/2 rozladowania i robił się mocno ciepły ale
    ciągle bez fajerwerków. Przeżył kilkadziesiąt cykli bez puchnięcia czy
    czegokolwiek innego potem zabawka sie połamała i tyle było, nowy bodaj
    $7 na ali. Jeśli ladowanie nie powoduje wyraźnych katastrof termicznych
    to szybkie ladowanie co najwyżej skróci mu życie. Ale on jest wart pewno
    ze 30zł więc jak najbardziej się opłaca nie oszczędzać tylko pakować
    "ile wlezie i nie zapali się".