  • Data: 2019-08-21 21:46:37
    Temat: Re: Ładowanie (?) baterii alkalicznej
    Od: mk <lp.pw@myzskm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.08.2019 o 16:19, Queequeg pisze:

    > Użyj tego:
    >
    > http://termopasty.pl/pl/products/kontakt-s/
    >
    > Nie wiem jak dokładnie działa, ale działa.

    Ja do problematycznych styków używam smaru miedziowego.

    W kluczykach od auta faktycznie musiałem tak robić jakiś czas temu, ale
    aktualnie chyba trafiła mi się taka bateria, która jest chyba bardziej
    kompatybilna ze stykami niż poprzednia, bo zmieniałem, a od wymiany już
    trochę czasu minęło i na razie bez kręcenia wszystko jest OK.

    pzdr
    mk