  • Data: 2017-03-19 13:43:39
    Temat: Re: Ladowanie w uchwycie
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-03-19 o 10:41, ToMasz pisze:
    > Tylko że w normalnym życiu, praca dom, jakieś tam rozrywki, które trwają
    > parę godzin, posiadacze ładowarek indukcyjnych nie schodza do 15%. w
    > domu i w pracy telefon leży na ładowarce. zawsze wiem gdzie jest, zawsze
    > wiem że jest naładowany. Wymaga to zmuszenia się do stosowana pewnych
    > reguł, ale boli na początku, potem okazuje się że jest bardzo przydatne.
    > od czasu ładowarek indukcyjnych, nigdy nie prosiłem kolegów - zadzwoń do
    > mnie bo nie wiem gdzie zostawiłem telefon. Jest na ładowarce

    Szkoda życia. :-)

    Właśnie testuję Xperię Z3 Compact. Jest postęp. A do tego całkowite
    naładowanie po 1,5 godziny.
    Telefon używany. Nie wiem w jakim stanie bateria.

    Nie kupujcie g... telefonów :-)

    PS. Moje testy Lenovo K6 Note przebiegły pomyślnie. Przez kila dni
    męczyłem go jak mogłem i na koniec dnia zawsze było przynajmniej
    kilkanaście procent baterii.

    Inne telefony wysiadały po kilku godzinach (6-8)