  • 11. Data: 2013-10-08 19:20:05
    Temat: Re: Ładowarka do akumulatora żelowego
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2013-10-08 15:21, krak pisze:

    > Ten lidlowski ma 12v/0,8A. Wiadomo jak z aldi?

    Podobnie:
    http://www.aldi.pl/aldi_prostownik_samochodowy_motoc
    yklowy_z_wyswietlaczem_lcd_48_5_539_4741.html
    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 12. Data: 2013-10-08 21:41:34
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu wtorek, 8 października 2013 19:20:05 UTC+2 użytkownik J_K_K napisał:

    > Podobnie:
    I ma te sama wade ze sie nie wlacza z powrotem po zaniku napiecia?
    Jak sie nie zaglada czesto do garazu to polecam
    http://www.stef-pol.civ.pl/index.php?id=oferta

    --
    pzdr, dr
    1000/525/400

  • 13. Data: 2013-10-09 09:23:57
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-10-08, doktorski <d...@g...com> wrote:

    > I ma te sama wade ze sie nie wlacza z powrotem po zaniku napiecia?

    To se dokup UPS-a do tej ladowarki i po sprawie a nie robisz problemy...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2013-10-09 14:34:41
    Od: krak <s...@g...pl>

    W dniu 2013-10-08 19:20, J_K_K pisze:

    > Podobnie:
    > http://www.aldi.pl/aldi_prostownik_samochodowy_motoc
    yklowy_z_wyswietlaczem_lcd_48_5_539_4741.html

    Raczej nie :), bo 0,8A to aldi ma przy ładowaniu 6V czyli nie nadaje się.

  • 15. Data: 2013-10-09 21:07:35
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2013-10-09 14:34, krak pisze:

    > Raczej nie :), bo 0,8A to aldi ma przy ładowaniu 6V czyli nie nadaje się.

    "ok. 0,8 A (tryb 6 V i motocyklowy"
    A motocyklowy to jest ten na 12V, nie-samochodowy :)

    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 16. Data: 2013-10-09 22:10:30
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu środa, 9 października 2013 09:23:57 UTC+2 użytkownik AZ napisał:

    > To se dokup UPS-a do tej ladowarki i po sprawie a nie robisz problemy...

    Taaa, a jak ten UPS tez nie bedzie mial opcji auto-powrotu zasilania na wyjsciu to
    juz dupa podwojna.

    --
    pzdr, dr
    1000/525/400

  • 17. Data: 2013-10-10 10:06:00
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-10-09, doktorski <d...@g...com> wrote:

    > Taaa, a jak ten UPS tez nie bedzie mial opcji auto-powrotu zasilania na wyjsciu to
    juz dupa podwojna.

    No to UPS podepnij do agregatu.

    --
    Artur

  • 18. Data: 2013-10-10 11:24:12
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-10-10 10:06, AZ pisze:

    > No to UPS podepnij do agregatu.

    A jak skonczy sie paliwo w agregacie nim wroci zasilanie w gniazdku?
    Tylko zasilanie grawitacyjne, da jakas (marną, bo marną) gwarancje
    stabilnego ladowania akumulatora przy zastosowaniu prostownika z lidla.

    pozdr
    newrom

  • 19. Data: 2013-10-10 12:42:51
    Temat: Wyjmować aku na zimę, czy nie
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-10-07 09:54, Bartłomiej Kacprzak pisze:
    > Witam
    >
    > Jakiego prostownika szukać?

    Ja mam pytanie, czy akumulator zostawić na zimę (garaż wolnostojący bez
    ogrzewania), czy wyjąć i trzymać w chałupie?
    Jacek

  • 20. Data: 2013-10-10 13:12:14
    Temat: Re: Wyjmować aku na zimę, czy nie
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-10-10, Jacek <s...@o...pl> wrote:

    > Ja mam pytanie, czy akumulator zostawić na zimę (garaż wolnostojący bez
    > ogrzewania), czy wyjąć i trzymać w chałupie?

    Jak masz go tam zostawic na cala zime i nie ruszac tu wyjmij i postaw
    w chalupie.

    --
    Artur
    ZZR 1200