    From: cezar <c...@t...pl.nospam>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Ładowarka everactive nc-1000 plus
    Date: Tue, 24 Apr 2018 15:38:13 +0100
    <pbic6r$vqq$2@node2.news.atman.pl> <pbil1u$8ni$1@node2.news.atman.pl>
    <5adcdbe9$0$31356$65785112@news.neostrada.pl>
    <pbin0h$98f$1@dont-email.me>
    <5adce403$0$31360$65785112@news.neostrada.pl>
    <pbk48j$isp$1@node2.news.atman.pl>
    <5addadf8$0$31357$65785112@news.neostrada.pl>
    <pbko0p$dm9$1@node1.news.atman.pl>
    <pbkpd2$pvh$1$cezar91@news.chmurka.net>
    <pbl08n$db3$1@node2.news.atman.pl>
    <pbl224$ta8$1$cezar91@news.chmurka.net>
    <pbndgi$v8j$1@node1.news.atman.pl>

    On 24/04/18 15:03, Janusz wrote:

    > Aa słyszałem o tym, ale wg mnie bez sensu bo przy wył urządzeniu
    > przetwornica i tak
    > cyka i prąd bierze, więcej niż samorozładowanie.

    Akurat to maja dosc dobrze dopracowane (IC został zaprojektowany przez nich)
    Prąd spoczynkowy to chyba kilka nA i próbkuje co sekunde
    > Tak się robi marketing :) odpowiednio dobrana grupa losowa :)

    ng/
    > Ok, dzięki za wyjaśnienie.
    > Już na drugim wykresie fajnie widać jakie to g..o, bez kolejka działa
    > 165minut
    > a z 90 minut :(

    To akurat zły przykład o ile silniki zadziałają jeszcze ponizej
    0.7V/baterie o tyle baterro juz nie wystartuje.
    Wyobrazam sobie urządzenie, w którym to pomoże. Moze nie w 800% ale pomoze.
    Np stare aparaty fotograficzne, które wyłączają się przy 1.1-1.2 per cell

    c.