  • Data: 2016-02-04 16:07:09
    Temat: Re: Ladowarka indukcyjna
    Od: ToMasz <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.02.2016 o 15:37, J.F. pisze:

    > Wszyscy to oferuja ... ale jak to liczyc ?
    >
    > Mamy cewke 1, zasilana z generatora, prawdopodobnie z kondensatorem w
    > rezonansie,
    > mamy w poblizu niej cewke 2, odbiorcza, zapewne tez z kondensatorem i w
    > rezonansie ...
    >
    > no i jaka moc jest przenoszona ?
    > Napiecie, prad ?
    >
    > J.

    mam i używam QI do samsunga s4. z racji ze telefon cały czas lezy na
    ładowarce, jest zawsze naładowany. ładowarka pobiera maksymalnie 1.5
    ampera. ile z tego dostaje telefon - nie wiem, ale nie całość, bo jest
    mocno gorący.*) Samsyngi nie podają prądu ładowania tylko zakres
    wynegocjowany. Więc mnie *) udaje się wynegocjować 640mA ale czasami
    tylko 170 :( Co chcesz wiedziec więcej?

    ToMasz
    *) mam super grube gumowo plastikowe etui na telefon, które dość mocno
    ogranicza to bezprzewodowe ładowanie. to napewno obniża wartość
    przekazywanej energii i powoduje grzanie się urządzeń. ładowarka i
    odbiornik z ebaya