  • Data: 2012-09-10 12:11:43
    Temat: Re: Lambo idzie w szambo czyli poniosły go konie
    Od: "Chris" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pawel O'Pajak nabazgrał(a):

    > Powitanko,
    > Widocznie w niektorych sie dzialo. Przypominam, ze niedlugo wczesniej
    > zginely tam 2 osoby.
    > Pamietam tez zapewnienia wladz naszych miejskich, ze absolutnie nic sie
    > nie da z ta chopka zrobic, bo to beton, fundament czegos, no po prostu
    > dopust bozy. Wypadek kogos znanego i nagle cud sie stal, dalo sie
    > wyprostowac droge. Oczywiscie jedno z drugim nie ma zwiazku. Dobrze, ze
    > elektrowni atomowej nie budujemy, bo by fuszerke naprawili dopiero, jakby
    > pobliskie miasteczka wymarly (doslownie).
> [...]

    Ursynów likwiduje groźną hopę
    szyp 16-11-2010, ostatnia aktualizacja 16-11-2010 22:34
    Do 15 grudnia ma być usunięty niebezpieczny garb na ruchliwym skrzyżowaniu
    al. KEN i Indiry Gandhi.

    - "Hopka" jest mała, ale bardzo niebezpieczna. Kiedy jedzie się z przepisową
    prędkością, jest prawie niezauważalna. Jednak dla kierowców, którzy z
    nadmierną szybkością pokonują skrzyżowanie, stanowi poważne zagrożenie.
    Przez to w tym miejscu kilka razy w roku dochodzi do wypadków - mówi Monika
    Beuth-Lutyk, rzecznik prasowy Ursynowa.

    - Po każdym takim zdarzeniu prosiliśmy Zarząd Dróg Miejskich o zlikwidowanie
    przeszkody. Na zapowiedziach się skończyło, dlatego przebudujemy
    skrzyżowanie sami.

    ZDM twierdzi, iż hopa powstała dlatego, że nawierzchnia KEN jest wylana
    wyżej niż przecinające ją ulice i w przyszłym roku skrzyżowanie miało być
    naprawione. - Ale KEN była budowana przez dzielnicę i droga została nam
    przekazana już z hopami, które nie stanowią zagrożenia dla kierowców
    poruszających się z dozwoloną prędkością. Cieszymy się jednak, że dzielnica
    Ursynów ją zlikwiduje - mówi Adam Sobieraj z ZDM.

    Dalej tego nie naprwili ?? :)