  • 1. Data: 2012-09-10 09:55:00
    Temat: Lambo idzie w szambo czyli poniosły go konie
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    Wczoraj we Wrocławiu:

    http://www.youtube.com/watch?v=XiPNBu9I6Uo

    http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/653675,wrocla
    w-lamborghini-uderzylo-w-mur-przy-placu-dominikanski
    m,id,t.html

    I teraz pytanie do grupy! To replika czy oryginał? Drze się jak stare
    prześcieradło, rozumiem kompozyty ale hmm.

    LC Corp to firma Leszka Czarneckiego (jeden z bardziej kasiastych Polaków ale
    ponoć współpracował z SB :/ ). Jak widać na fotografiach z gazety wrocławskiej
    to nalepki zostały odklejone, w końcu obciach ;)

    Nie wiem czy to on kierował czy jego ludzie ale to praktycznie bardzo łagodny
    łuk! Trzeba by zapytać Zientarskiego o przyczynę.

  • 2. Data: 2012-09-10 10:05:15
    Temat: Re: Lambo idzie w szambo czyli poniosły go konie
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Koteczek nabazgrał(a):

> [...]
    > Nie wiem czy to on kierował czy jego ludzie ale to praktycznie bardzo
    > łagodny łuk! Trzeba by zapytać Zientarskiego o przyczynę.

    Jeździłem gallardo i mimo kopa jakie ma to trzyma się dość dobrze drogi, nie
    wiem ile musiał zapierdalać żeby wypaść z drogi chyba że był np. pisek
    rozsypany albo jakiś rozlany olej ...

  • 3. Data: 2012-09-10 10:11:39
    Od: ojciecc <d...@o...pl>

    W dniu 2012-09-10 09:55, Koteczek pisze:
> [...]
    >
    > Nie wiem czy to on kierował czy jego ludzie ale to praktycznie bardzo
    > łagodny łuk! Trzeba by zapytać Zientarskiego o przyczynę.

    To nie pierwszy wypadek w tym miejscu. W miejscu na zdjęciu jest coś nie
    tak, albo złe oznakowanie albo zła nawierzchnia. To że ty pokonujesz go
    bez problemowo swoim fiatem CC 900 nie znaczy że pokonasz go poprawnie
    tylno napędowym BMW które też widziałem tam rozwalone na cześć z
    odciętym dachem. Dziwie się że takie torowe monstra dopuszczają do
    ruchu.Jak widzisz nie tylko Zientarskiemu takim monstrum z toru zdarza
    się dzwon na lekkim odcinku. Samochody podobne parametrami jak ten na
    zdjęciu nadają się na tor a nie do ruchu ulicznego.

    Leszek C. to pełen pedał jeżeli chodzi o prowadzenie samochodów,
    prowadzi samochody tak spokojnie jak gdyby przed chwilą zjadł całe
    opakowanie persenu. Te nalepki to też nie styl Leszka C., na 100% nie on
    prowadził.

  • 4. Data: 2012-09-10 10:24:30
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    ojciecc nabazgrał(a):

    > ruchu.Jak widzisz nie tylko Zientarskiemu takim monstrum z toru zdarza się
    > dzwon na lekkim odcinku.

    To nie był lekki odcinek, tam droga była zjebana bo był dołek i jadąc
    100km/h można było wyskoczyć w górę i przelecieć ładny odcinek w powietrzu,
    po tym trafieniu przez Zientarskiego zerwali tam asfalt i naprawili drogę
    dzięki temu stało się to bezpieczne a droga aż prowokowała do wciśnięcia ,
    ładna długa prosta bez żadnych świateł z ładnym asfaltem.

  • 5. Data: 2012-09-10 10:25:29
    Od: ojciecc <d...@o...pl>

    > Jeździłem gallardo i mimo kopa jakie ma to trzyma się dość dobrze drogi,
    > nie wiem ile musiał zapierdalać żeby wypaść z drogi chyba że był np.
    wystarczy 50 km/h
    > pisek rozsypany albo jakiś rozlany olej ...

    http://www.youtube.com/watch?v=tlH66RSo3zU&feature=r
    elated
    droga bywa różna w różnym czasie

  • 6. Data: 2012-09-10 11:01:19
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2012-09-10 10:24, Chris pisze:
    > ojciecc nabazgrał(a):

    > To nie był lekki odcinek, tam droga była zjebana bo był dołek i jadąc
    > 100km/h można było wyskoczyć w górę i przelecieć ładny odcinek w
    > powietrzu,

    Tam była hopa, którą przy 100km/h przechodziło się z palcem
    w bucie. Trzeba było się chociaż z raz przejechać. Jedno
    z "atrakcyjniejszych miejsc" nocnych upalaczy. Było dodatkowo
    oznakowane + jeszcze ekstra 50km/h.

> [...]
    > naprawili drogę dzięki temu stało się to bezpieczne a droga aż
    > prowokowała do wciśnięcia , ładna długa prosta bez żadnych świateł z

    To jest naciąganie faktów - dołem szedł Potok Służewiecki i wybrzuszał
    się przepust którym szedł. Obie jezdnie miały być wyremontowane.
    Wschodnią wyremontowano rok wcześniej, później miała być wyremontowana
    zachodnia. To, że akurat trafił wtedy Zientarski (który doskonale
    znał tę trasę) to czysty przypadek. Dodatkowo to wcale nie jest
    "długa prosta", tylko od wiaduktu idzie lekkim łukiem w lewo.
    Bezpieczna to ona była i jest (ja się jeździło z głowa i piesi
    w poprze nie biegali). Wypadki "medialne" miały zakończenie
    na filarach wiaduktu.

  • 7. Data: 2012-09-10 11:05:41
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > Tam była hopa, którą przy 100km/h przechodziło się z palcem
    > w bucie. Trzeba było się chociaż z raz przejechać.

    Raz przejechać i wymienić zawieszenie albo felgi :)

    > To jest naciąganie faktów - dołem szedł Potok Służewiecki i wybrzuszał
    > się przepust którym szedł. Obie jezdnie miały być wyremontowane.

    A czy to ważne z jakiego powodu ?? ciekawe że po wyremontowaniu cały czas
    jest OK chyba że potok zmienił trasę :)

> [...]
    > znał tę trasę) to czysty przypadek. Dodatkowo to wcale nie jest
    > "długa prosta", tylko od wiaduktu idzie lekkim łukiem w lewo.

    Ten łuk to prawie jak prosta ...

    > Bezpieczna to ona była i jest (ja się jeździło z głowa i piesi
    > w poprze nie biegali). Wypadki "medialne" miały zakończenie
    > na filarach wiaduktu.

    Ale dzięki temu naprawili to co było zwalone :)

  • 8. Data: 2012-09-10 11:22:23
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2012-09-10 11:05, Chris pisze:
    > Artur Maśląg nabazgrał(a):
    (...)

    > Raz przejechać i wymienić zawieszenie albo felgi :)

    W normalnych samochodach nic się nie działo przy codziennej
    jeździe po tej hopie. Nawet przy 100km/h.

    > A czy to ważne z jakiego powodu ?? ciekawe że po wyremontowaniu cały
    > czas jest OK chyba że potok zmienił trasę :)

    W kontekście wypadku - owszem. To nie wypadek się przyczynił do
    wyremontowania Puławskiej. Jeszcze trochę, a trzeba będzie remontować
    tylko te odcinki w mieście, gdzieś ktoś przyrąbał przy 150km/h.

    > Ten łuk to prawie jak prosta ...

    Prawie robi wielką różnicę...

    > Ale dzięki temu naprawili to co było zwalone :)

    Nieprawda - prace były zaplanowane wcześniej.

  • 9. Data: 2012-09-10 11:29:11
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > W normalnych samochodach nic się nie działo przy codziennej
    > jeździe po tej hopie. Nawet przy 100km/h.

    Mazda MX6, ledwo zawieszenie uszło z życiem ... felgi lekko pogięte.

    > W kontekście wypadku - owszem. To nie wypadek się przyczynił do
    > wyremontowania Puławskiej. Jeszcze trochę, a trzeba będzie remontować
    > tylko te odcinki w mieście, gdzieś ktoś przyrąbał przy 150km/h.

    Może to metoda :)

    > Prawie robi wielką różnicę...
    > Nieprawda - prace były zaplanowane wcześniej.

    Metro też miało być po wojnie :) tak samo jak południowa obwodnica :)

  • 10. Data: 2012-09-10 11:47:39
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2012-09-10 11:29, Chris pisze:
    > Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > Mazda MX6, ledwo zawieszenie uszło z życiem ... felgi lekko pogięte.

    Bardzo fajny samochód, ale jak najbardziej należy do tych normalnych.