  • 1. Data: 2011-01-29 10:54:52
    Temat: Łańcuchy i inne ... 2
    Od: "Wiesiek" <w...@p...onet.pl>

    Widziałem u kogoś takie mini łańcuchy śniegowe. Był to komplet dwóch
    mocowanych opaskami do opony plastikowych nakładek. Na nakładce były kolce
    na lód i kawałki łańcuchów na śnieg. Gość to kupił w Niemczech.
    Czy ktoś coś takiego widział w Polsce. Szukałem po netcie i nie znalazłem.
    Wiesiek

  • 2. Data: 2011-01-29 14:27:39
    Temat: Re: Łańcuchy i inne ... 2
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 29 Jan 2011 10:54:52 +0100, Wiesiek wrote:
> [...]
    >na lód i kawałki łańcuchów na śnieg. Gość to kupił w Niemczech.
    >Czy ktoś coś takiego widział w Polsce. Szukałem po netcie i nie znalazłem.

    Put&Go ?

    Tylko przejrzyj grupe z ostatniego tygodnia - ktos sprawdzil w
    praktyce i odradzal.

    J.

  • 3. Data: 2011-01-29 14:35:31
    Od: "Wiesiek" <w...@p...onet.pl>

    > Put&Go ?
    >
    > Tylko przejrzyj grupe z ostatniego tygodnia - ktos sprawdzil w
    > praktyce i odradzal.
    >
    > J.

    Zasubskrybowałem te grupę dzisiaj i na moim kompie pierwsze posty to z ...
    27mego.
    Jak to potrzebuje na wszelki wypadek.
    Wiesiek

  • 4. Data: 2011-01-29 14:57:33
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 29 Jan 2011 14:35:31 +0100, Wiesiek wrote:
    >Zasubskrybowałem te grupę dzisiaj i na moim kompie pierwsze posty to z ...
    >27mego.

    Na pewno masz mozliwosc pobrac wiecej naglowkow.

    Tytul: [3miasto] Kto ma łańcuchy Put&Go?

    No to nie wiem czy sie sprawdza

    J.

  • 5. Data: 2011-01-29 15:24:07
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-29 14:57, J.F. pisze:

> [...]
    Bo miał napęd na tył :D

  • 6. Data: 2011-01-29 15:28:48
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sat, 29 Jan 2011 14:57:33 +0100, J.F. napisał(a):

    > No to nie wiem czy sie sprawdza

    U mnie się sprawdziło - wjechałem pod mocno ośnieżony/zlodowaciały
    podjazd z zakrętem, gdzie opony już nie podołały z przyczepnością.

    Ja te paski kupiłem, ponieważ standardowych łańcuchów producent mojego
    auta (przy rozmiarze kół jaki mam) nie pozwala stosować - a te paski
    zmieściły się pomiędzy zacisk a hamulce i są w miarę bezinwazyjne w
    razie awarii.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 7. Data: 2011-01-29 15:39:16
    Od: "WiesiekUMPC" <w...@p...onet.pl>

    No własnie cos takiego. Tylko w tym komplecie co widziałem byly dwie sztuki!
    Na koło czy na samochód?
    Wiesiek

  • 8. Data: 2011-01-29 15:51:32
    Od: "WiesiekUMPC" <w...@p...onet.pl>

    > U mnie się sprawdziło - wjechałem pod mocno ośnieżony/zlodowaciały
    > podjazd z zakrętem, gdzie opony już nie podołały z przyczepnością.
> [...]

    Czy kupiłes to gdzieś we Wrocławiu?
    Wiesiek-Wrocław

  • 9. Data: 2011-01-29 15:53:54
    Od: "WiesiekUMPC" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WiesiekUMPC" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > No własnie cos takiego. Tylko w tym komplecie co widziałem byly dwie
    > sztuki!
    > Na koło czy na samochód?
    > Wiesiek

    A gdzie to można kupić?
    Wiesiek

  • 10. Data: 2011-01-29 15:58:08
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 29 Jan 2011 15:24:07 +0100, Filip KK wrote:

    >Bo miał napęd na tył :D

    Albo odwrotnie :-P

    J.