  • 1. Data: 2013-04-22 13:14:21
    Temat: Laptop Acer - problem ze startowaniem
    Od: "Janek Wlodak" <w...@n...pl>

    Mam na stole Laptopa z dziwnym objawem. Po wlaczeniu normalnie dziala. Po
    wylaczeniu nie daje sie wlaczyc. Czasami trzeba odczekac 2 godziny, czasami
    10. I wtedy znowu startuje normalnie. Ten sam objaw z wlozonym akku jak i z
    wyjetym. Zasilacz sprawdzony - uzylem innego zasilacza, efekt ten sam. Co to
    moze byc? Slynne elektrolity tez padaja na plytach w lapkach?

    Janek

  • 2. Data: 2013-04-22 15:56:40
    Temat: Re: Laptop Acer - problem ze startowaniem
    Od: ikov <i...@t...pl>

    W dniu 2013-04-22 13:14, Janek Wlodak pisze:
> [...]
    > akku jak i z wyjetym. Zasilacz sprawdzony - uzylem innego zasilacza,
    > efekt ten sam. Co to moze byc? Slynne elektrolity tez padaja na plytach

    Sam sobie odpowiedziałeś - najprawdopodobniej wina kondensatorów.

  • 3. Data: 2013-04-22 17:12:55
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 22 Apr 2013 13:14:21 +0200, Janek Wlodak napisał(a):

> [...]
    > wyjetym. Zasilacz sprawdzony - uzylem innego zasilacza, efekt ten sam. Co to
    > moze byc? Slynne elektrolity tez padaja na plytach w lapkach?

    Zresetuj CMOS.

  • 4. Data: 2013-04-22 18:06:43
    Od: "Jurek W" <j...@k...chip.pl>

> [...]

    > akku jak i z wyjetym. Zasilacz sprawdzony - uzylem innego zasilacza, efekt
    > ten sam. Co to moze byc? Slynne elektrolity tez padaja na plytach w

    Proponuję sprawdzić układ chłodzenia pod kątem czystości żeberek na które
    wentylator wyrzuca ciepłe powietrze.

    Jurek W