  • 11. Data: 2022-03-01 05:29:44
    Temat: Re: Laptop... inny
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:621d00d0$0$464$65785112@news.neostrada.pl>
    user Robert Wańkowski pisze tak:

    > Apple nie jest brany pod uwagę.

    no to taki "prestiż"

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 12. Data: 2022-03-01 11:08:56
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Alienware.

    -----

  • 13. Data: 2022-03-04 02:52:34
    Od: "k...@g...com" <k...@g...com>

    On Tuesday, March 1, 2022 at 3:08:59 AM UTC-7, ąćęłńóśźż wrote:
    > Alienware.

    Tylko Samsung. Pierwszego ultrabooka kupiłem w 2012 służył 6 lat, następnie NP900-U3C
    (działa do dzisiaj), aktualny model który spełnia wymagania (tj. ma wszystkie złącza
    - USB duże i małe, HDMI):
    https://www.amazon.com/dp/B085D2LBNM/?coliid=ICJ548X
    MUQ87H

    Laptopy ważą równo 1kg przy 13" (15" więcej), są z dobrych materiałów, mają złącza
    jak trzeba, są rozkręcalne - można wymieniać części (chociaż w 13" już chyba tylko
    SSD - RAM jest przylutowany), wyglądają ładnie.

    Drugą opcją dla mnie byłby LG Gram - też lekkie, też mają złącza i wyglądają spoko,
    ale nie mam doświadczenia.

    P.

  • 14. Data: 2022-03-05 13:10:58
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    > Tylko Samsung. [..]
    Z tego co kojarzę, to Samsung wycofał się z produkcji laptopów.

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 15. Data: 2022-03-07 14:43:24
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2022-03-04 o 02:52, k...@g...com pisze:

> [...]
    jak trzeba, są rozkręcalne - można wymieniać części (chociaż w 13" już chyba tylko
    SSD - RAM jest przylutowany), wyglądają ładnie.

    https://allegro.pl/oferta/laptop-samsung-galaxy-book
    -flex-i7-16gb-512g-mx250-11547185207

    > Drugą opcją dla mnie byłby LG Gram - też lekkie, też mają złącza i wyglądają spoko,
    ale nie mam doświadczenia.

    https://allegro.pl/oferta/laptop-lg-gram-2021-16gb-5
    12gb-ssd-win11h-11490007281

    Nie maja napędów, jak ja im wytłumaczę, że teraz to raczej coś zbędnego. :-)

    Robert

  • 16. Data: 2022-03-08 22:52:16
    Od: "k...@g...com" <k...@g...com>

    On Saturday, March 5, 2022 at 5:11:02 AM UTC-7, Stregor wrote:
    > Z tego co kojarzę, to Samsung wycofał się z produkcji laptopów.

    wycofał się z oficjalnej dystrybucji w Europie chyba, ale produkcja idzie i są to
    ciekawe modele.