  • 1. Data: 2022-02-14 15:12:14
    Temat: Listwa zasilająca z USB, zawieszana
    Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer>

    Godzinę szukałem po allegro i niczego fajnego nie znalazłem. Czy ktoś
    podpowie listwę, która spełnia poniższe wymagania?

    - uziemienie
    - 3 (max. 4) pełne gniazda 230V z bolcem
    - 2 gniazda USB 2A (lub więcej A)
    - możliwość zawieszenia na ścianie
    - nie jakiś noname bez marki, opisu parametrów, z niewiadomego źródła
    - schludny, estetyczny wygląd

    Czy jest coś takiego? Bo ze zdziwieniem odkryłem, że trudno o takie "cudo".

    --
    pzdr
    Roman

  • 2. Data: 2022-02-14 20:04:59
    Temat: Re: Listwa zasilająca z USB, zawieszana
    Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer>

    On 14.02.2022 15:12, Roman Tyczka wrote:

> [...]
    > - schludny, estetyczny wygląd
    >
    > Czy jest coś takiego? Bo ze zdziwieniem odkryłem, że trudno o takie "cudo".

    Po kolejnych godzinach coś wygrzebałem, może komuś się przyda:

    https://allegro.pl/oferta/listwa-przedluzacz-sieciow
    y-2500w-z-2-portami-usb-11722242105
    https://allegro.pl/oferta/listwa-przepieciowa-4-gn-p
    remium-usb-brennenstuhl-8721467333

    I jeszcze listwa droższa, ale za to APC, nie wiedziałem, że mają też listwy:

    https://biznesowe.pl/product/APC-Essential-SurgeArre
    st-5-x-Typ-E-USB-A/2233

    --
    pzdr
    Roman

  • 3. Data: 2022-02-15 20:25:59
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Po kolejnych godzinach coś wygrzebałem, może komuś się przyda:
    >
    > https://allegro.pl/oferta/listwa-przedluzacz-sieciow
    y-2500w-z-2-portami-usb-11722242105

    O ile nie przeszkadza ci niemiecki standard gniazdek.

  • 4. Data: 2022-02-16 21:25:46
    Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer>

    On 15.02.2022 20:25, Uncle Pete wrote:

    y-2500w-z-2-portami-usb-11722242105

    > O ile nie przeszkadza ci niemiecki standard gniazdek.

    Możesz rozwinąć myśl? Niemcy mają inne gniazda niż EU?

    --
    pzdr
    Roman

  • 5. Data: 2022-02-17 00:41:30
    Od: Mark <t...@p...pl>

    Dnia 16.02.2022 o 21:25, Roman Tyczka napisał(a):

    y-2500w-z-2-portami-usb-11722242105

    > Możesz rozwinąć myśl? Niemcy mają inne gniazda niż EU?

    Chodzi o uziemienie, gniazdka w tej listwie nie mają typowego bolca
    tylko dwie blaszki po bokach.
    Więc jeśli nie masz odpowiedniej wtyczki to nie będzie uziemienia (są
    również wtyczki uniwersalne).
    --
    Mark
    k...@p...pl