  • Data: 2017-08-28 20:22:34
    Temat: Re: Laptop z gniazdami z (za przeproszeniem) tyłu
    Od: JaNus <bez@adresu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-08-28 o 18:27, Uncle Pete pisze:

    > Gość się użala, że nadajnik myszki zajmuje mu gniazdo USB, a ty mu
    > proponujesz dokładnie to samo )))

    No ale jak laptop, to *może* ma już wbudowany BlueTooth (BT)? Wprawdzie
    ktoś się skarżył, że wybór myszy z BT jest mizerny, ale na Allegro
    widziałem ich dość sporo, a jeden typ nawet kupiłem (tania była). A
    skusiło mnie to, że miała i BT, i "zwykłe" 2,4 GHz (oczywiście do tego
    drugiego był załączony dongiel).

    Trochę się pobawiłem tym gryzoniem, i mam zastrzeżenia co do pracy w
    łączności via BT: mysz wykazuje się jakąś taką nadczynnością,
    określiłbym ją jako "bezwładność": ruch kursora nie kończy w tym samym
    momencie, co ruch dłoni, ja już mysz zatrzymałem, a kursor leci co i
    rusz za daleko, i trudno trafić w małe pola wyboru. Szczególnie gdy ruch
    jest spory, zamaszysty, czyli z dalszej odległości. W trybie 2,4 GHz
    tego nie ma.