    From: Podmiot Liryczny <u...@m...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Lepiej procesor Pentium G630 czy E8400?
    Date: Fri, 9 Oct 2015 18:28:37 +0200

    W dniu 2015-10-09 o 15:36, zhbick pisze:
    > Użytkownik "Podmiot Liryczny" napisał w wiadomości grup

    > chociażby po to, by filmy YT móc oglądać w wyższej rozdzielczości, niż
    > można @default albo robić więcej rzeczy naraz, bez oczekiwania aż CPU
    > skończy liczyć

    Jeden z komputerów w moim otoczeniu chodzi na e 8300. inny na e 8500 a
    jeszcze inny na e 6850 i jakoś nie zauważyłem, żeby to miało wpływ na
    jakość filmów yt (w rozdziałce 1920-1200 albo 1680x1050).
    Pocił się troszkę inny, e 6300, ale po podmianie na 6600 zaczęło jakby
    szybciej pełzać.

    Trzeba pamiętać, że taki poleasingowy komputer trzeba przystosować i
    wydać co najmniej drugie tyle na pamięć, większy dysk i jakąś rozsądną
    kartę graficzną, bo jak to ma iść na zintegrowanej (i 2 Gb ramu) to
    nawet kręcony 8600 nie da rady;)

    Przepraszam, że tak się rozpisuję, ale dziś pierwszy raz mam okazję
    pisać na klawiaturze mechanicznej i tak mnie to jara, że chyba z tego
    wszystkiego zaraz przepiszę 'Pana Tadeusza' albo insze alboco;)

    LP