  • Data: 2018-04-09 00:43:21
    Temat: Re: Lepszy kabelek USB - różnica dramatyczna!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 8 Apr 2018 23:07:06 +0200, HF5BS napisał(a):
> [...]
    _and_conductivity

    > No tak... ale półmetrowy pręt nie ma chyba aż 50 omów?

    A co to ma byc - antena ?

    Do TV sie robilo aluminiowe, ale do samochodu chyba czesto stalowe ...
    niklowane. A pod niklem ponoc miedz.

    > Stalowe. Na niewielkie odległości. Aluminiowe wątpię, zbyt kruche, zwłaszcza
    > na mrozie. I raczej chyba zbyt miękkie, rozciągną się. Chyba, że jako linka
    > podwieszana na lince stalowej
    > https://www.kablesklep.pl/telefoniczne-xztkmx-ytksy-
    9436

    Linka nosna stalowa, kabel miedziany.

    Ale tak mi przyszlo na mysl ... piorunochron stalowy, a przeciez
    aluminiowy bylby bezpieczniejszy ... chyba :-)

    Ale linie w.cz ?
    Bo powyzsze to chyba "telefoniczne"

    J.