  • Data: 2019-03-25 09:20:07
    Temat: Re: Li-ion
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-03-25, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A obok piszesz o HF.

    Wydziela się przy rozkładzie termicznym. Przy zimnym od razu reaguje.
    Nie ma wolnego.

    > Jego szkodliwosc mnie prawde mowiac dziwi, ale ponoc jest.

    To jest część tej paranoi. Tak samo jest z amoniakiem i formaldehydem.
    Muszę w pracy odstawiać wręcz cyrki, aby tego uzywac, a kazdy łosiu moze
    pójść do sklepu dla artystów i kupić sobie zestaw do wytrawiania szkła.

    Ile tam tego by było?

    --
    Marcin