  • Data: 2009-01-24 08:08:19
    Temat: Re: Literatura - niezbednik
    Od: "Radek N." <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gabriel pisze:
    > Użytkownik "Radek N." <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A jaka nosi nazwe?

    Na wizytówce mam ogólnikowo - analityk systemów, w praktyce nazwałbym to
    "wół roboczy do orania pola złamanym patykiem".

    ...ale żeby nie było, że moje wypowiedzi na grupie są czysto
    teoretycznie (co już mi zarzucano), to uzupełnię, że z zamiłowania
    jestem - i tu też ogólnikowo: web developerem ;)

    --
    Radek N.