  • 71. Data: 2012-10-13 02:38:01
    Temat: Re: Lumia 920 bije na glowe iPhone'a 5
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    "Piotr M" <x...@x...xx> wrote:

    > Ale to nie jest nowo[ w obecnych smartfonach, 5 lat temu peBnometra|owe
    > filmiki ogldaBem w E65 bezpo[rednio z kompa na kart zgrane (bez |adnego
    > konwertowania).. na full screen 2" :D

    Dobre :)

  • 72. Data: 2012-10-13 15:35:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> wrote in message

    > W każdym teście obiektywów na portalach foto flara jest jedną z istotnych
    > testowanych cech, która może mocno obniżyć ocenę końcową. Nie jest to
    > problem ani rzadki, ani nie występuje w bardzo specyficznych sytuacjach.
    > Mając odpowiedni produkt nie trzeba ograniczać zdjęć pod słońce.

    Tu problem nie dotyczy wszystkich zdjęć pod słońce tylko specyficznych
    ujęć, gdzie źródło silnego światła jest tuż poza ramką kadru...
    Dużo takich zdjęć robisz? Bo ja, z tego co staram się sobie przypomnieć,
    to kieruję aparat w stronę słońca tylko przy fotografii zachodu Słońca.
    I takie zdjęcia nie są na iPhone zapurpurowione.

    > A wystarczy przemyślana konstrukcja obiektywu i odpowiednie powłoki
    > antyrefleksyjne...

    Z tego co piszą w Consumer Reports, nieprzemyślaną konstrukcję
    obiektywu ma również Samsung Galaxy SIII oraz Motorola Razr MAXX
    bo te telefony również cierpią na podobny efekt przy zdjęciach pod słońce.

  • 73. Data: 2012-10-13 15:40:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Piotr M" <x...@x...xx> wrote in message news:op.wl228vu913q3bq@masneti-pl...

    > Ale to nie jest nowość w obecnych smartfonach, 5 lat temu pełnometrażowe
    > filmiki oglądałem w E65 bezpośrednio z kompa na kartę zgrane (bez żadnego
    > konwertowania).. na full screen 2" :D

    Jasne :-) Bo jesteś masochistą... :-)

    Dopiero dzisiejsze większe ekrany o lepszej rozdzielczości, jasności
    i kontraście dają szansę oglądania filmów kinowych poza domem.
    Bo w domu to chyba każdy już ma "normalny" telewizor do tego...
    I mówimy o oglądaniu kina które transmitowane jest z sieci komórkowej
    lub wifi a nie z karty SD... Jest obecnie moda na streaming beznośnikowy
    co wróży rychłemu wyginięciu DVD, BD-DVD itp nośnikom.

  • 74. Data: 2012-10-13 17:25:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "MaciekBabciaDobosz" <b...@j...org.pl> wrote in message

    > No ja rozumiem że dla kogoś z Ameryki "Warszawa" i "Wola Mrokowska"
    > są bardzo podobne. Dla mnie jakoś nie.

    Nigdzie nie napisałem że te dwa słowa są podobne!
    Napisałem że Ty w pośpiechu, przez pomyłkę nie napisałeś Warszawa
    tylko Wolszawa, na przykład, i spellchecker wymyślił inną nazwę miasta.
    Dlatego pytałem czy próbowałeś eksperyment powtórzyć... Spróbuj!
    Niestety spellchecker czasem płata figle:
    http://www.damnyouautocorrect.com/7242/15-most-popul
    ar-autocorrects-from-march-2011/

    > A eksperyment polecam powtórzyć
    > Tobie z dowolnym urządzeniem z iOS6 - tylko żebyś się nie zdziwił.

    Ja chętnie bym zrobił ale nie mam niczego z iOS6.
    Dlatego pytam czy Tobie się udało powtórzyć.

  • 75. Data: 2012-10-13 20:05:22
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 13 Oct 2012 10:25:47 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    http://www.damnyouautocorrect.com/7242/15-most-popul
    ar-autocorrects-fro
    m-march-2011/

    Na czym w iphone polega ta autokorekta? Sms jest wpisywany
    litera-po-literze i autokorekta sama poprawia literowki bez
    akceptacji i wysyła? Czy to poprawka po dyktowaniu treści?

    --
    Marek

  • 76. Data: 2012-10-13 20:37:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message
    ar-autocorrects-from-march-2011/

    > Na czym w iphone polega ta autokorekta? Sms jest wpisywany
    > litera-po-literze i autokorekta sama poprawia literowki bez akceptacji i
    > wysyła? Czy to poprawka po dyktowaniu treści?

    Szczerze Ci powiem że ja tego ficzerka nie używam, więc nie wiem.
    Kilka tych przykładów z linka wyżej wyglądają jednak na żarty,
    bo jakoś "poprawiony" już wyraz nie jest w słowniku...

  • 77. Data: 2012-10-14 12:40:28
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Waldek Godel wrote:

    > Symbian to piękna historia jak zepsuć dobry produkt. Np. zmuszając go
    > do pracy ze sprzętem, do którego się po prostu nie nadawał

    po piersze to warto by było dopracować aplikacje firmowe na tego symbiana,
    bo to co jest to wygląda jak wieczna wersja beta.

  • 78. Data: 2012-10-15 07:41:14
    Od: "Wojciech Sura" <s...@s...op.pl>

    W dniu 12.10.2012 o 19:40 Pszemol <P...@p...pl> pisze:

    > I wracamy tu do tematu subiektywności wyboru istotnych dla mnie czy dla
    > Ciebie kryteriów porównania.

    Z tego co sobie czytam ten i inne wątki, to Ty ogólnie dzielisz kryteria
    porównania na obiektywne (te, gdzie IP5 jest lepszy) i subiektywnie
    nieistotne (te, gdzie jest gorszy).

    Pozdrawiam -- Spook.

  • 79. Data: 2012-10-15 08:36:26
    Od: "Wojciech Sura" <s...@s...op.pl>

    W dniu 12.10.2012 o 20:15 Piotr M <x...@x...xx> pisze:
    > Ja potrzebuje fona do dzwonienia, smsowania, mailowania, mapowania, jako
    > notatnik i terminarz co by się to synchronizowało z kompem, słuchania
    > radia nieraz (arenagsm mówi że ma RDS), do rozkładu MPK i nieraz na
    > szybko jakieś info znaleźć potrzebuje w necie. No i fotki też robię
    > fonem.. reszta mnie nie obchodzi, dawno już wyrosłem z innych rzeczy ;)
    >
    > Czy któraś z tych użyteczności jest do kitu w osiemsetce?

    Dialer jest mało wygodny i nie obsługuje funkcji wybierania po literze,
    czyli np. Wojciech Sura (w normalnych telefonach) można znaleźć szybko
    wpisując 96524324... Smsów nie używałem, więc trudno mi ocenić. W emailach
    nie istnieje opcja zaznaczania wszystkich i ustawiania jako przeczytane,
    więc na dzień dobry wylądowałem z przeszło 700 emaili oznaczonymi jako
    nieprzeczytane i bez możliwości seryjnej zmiany tego statusu. W radiu *nie
    ma* RDSu. Pytałem na infoczacie Nokia Care, więc chyba jest to bardziej
    wiarygodne źródło od arenygsm? Poza tym, do licha, miałem ten telefon w
    ręce i takiej opcji nie znalazłem. Wspominałem już, że zapisanych stacji
    radiowych nie da się nazywać, więc lądujesz tylko z listą częstotliwości i
    pamiętaj sam, które radio jest gdzie. Jeśli będziesz chciał słuchać mp3,
    to zainstaluj już sobie na komputerze Microsoft Zune, bo to jest jedyny
    sposób na synchronizację muzyki z telefonem (swoją drogą, czym w założeniu
    jest ten Zune i czym jego założenia różnią się od WMP?) Jeśli chodzi o
    dostęp do Internetu, to masz badzIEwie, w markecie nie znalazłem nigdzie
    Opery, a w porównaniu z nią mobilny IE to jest dno i dwa metry mułu.
    Komórka zdjęcia robi marne, HTC Desire Z robił o niebo lepsze, teraz mogę
    porównać je tylko z SGS3, ale nie mam zamiaru tego robić, bo to nie ta
    klasa telefonu. Jeśli chodzi o rozkłady jazdy, to nie wiem, czy w gąszczu
    programów do puszczania bąków siedzących w Microsoftowym markecie
    odpowiedni program znajdziesz. Bo wiesz, że to jest jedyny sposób
    instalacji oprogramowania na WP7? Na Androidzie zawsze w razie czego
    możesz siorbnąć apk i zainstalować. Tu nie.

    Jedyną rzeczą, która spodobała mi się bardziej niż w Androidzie to
    ładniejsze animacje interface'u i fakt, że jest on wszędzie spójny, co
    ułatwia życie, gdy się do niego przyzwyczai. Same kafelki w porównaniu z
    widgetami, które teoretycznie mają zastąpić są do kitu, w praktyce używa
    się ich jak ikon na pulpicie.

    Uważam, że pierwszy lepszy tani Wildfire jest o niebo wygodniejszy od tego
    WP7. Ale mam wrażenie, że się uparłeś, więc pewnie sam się będziesz musiał
    o tym przekonać.

    Ja mocno żałuję, że nie poczytałem wcześniej opinii na temat tego złomu
    choćby na Skąpcu, bo w ten sposób bardzo głupio zmarnowałem przedłużenie
    umowy u operatora.

    Pozdrawiam -- Spook.

  • 80. Data: 2012-10-15 10:10:34
    Od: W <w...@w...pl>

    Wojciech Sura wystukał, co następuje:

    > Dialer jest mało wygodny i nie obsługuje funkcji wybierania po literze,
    > czyli np. Wojciech Sura (w normalnych telefonach) można znaleźć szybko
    > wpisując 96524324...

    paCZ! to samo w androidzie!
> [...]
    > przeczytane, więc na dzień dobry wylądowałem z przeszło 700 emaili
    > oznaczonymi jako nieprzeczytane i bez możliwości seryjnej zmiany tego

    j/w
    A do tego w śmiesznym androidzie nie można wyłączyć popi^Wirytującego
    wątkowania...

    > Jeśli chodzi o
    > dostęp do Internetu, to masz badzIEwie, w markecie nie znalazłem
    > nigdzie Opery, a w porównaniu z nią mobilny IE to jest dno i dwa metry
    > mułu.

    Dlaczego?

    > Komórka zdjęcia robi marne, HTC Desire Z robił o niebo lepsze,
    > teraz mogę porównać je tylko z SGS3, ale nie mam zamiaru tego robić,
    > bo to nie ta klasa telefonu.

    No tak... wszystkie telefony z androidem robią super-hiper zdjęcia...

    > Jeśli chodzi o rozkłady jazdy, to nie
    > wiem, czy w gąszczu programów do puszczania bąków siedzących w
    > Microsoftowym markecie odpowiedni program znajdziesz.

    http://www.windowsphone.com/pl-pl/store/app/transpor
    toid-beta/928fbe8a-8880-
    4d54-acf6-744fba7b4fa0

    > Bo wiesz, że to
    > jest jedyny sposób instalacji oprogramowania na WP7? Na Androidzie
    > zawsze w razie czego możesz siorbnąć apk i zainstalować. Tu nie.

    No tak... Jaki procent użytkowników androidów odznacza opcję 'zezwalaj
    instalować spoza marketu'?

    > Uważam, że pierwszy lepszy tani Wildfire jest o niebo wygodniejszy od
    > tego WP7. Ale mam wrażenie, że się uparłeś, więc pewnie sam się
    > będziesz musiał o tym przekonać.

    *TY* uważasz, wiesz - różni ludzie mają różne potrzeby i wymagania...