  • 1. Data: 2015-03-07 23:21:47
    Temat: Lusterka
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    Hej,

    Czy mozecie polecic jakies dobre skladane lusterka do KTM SD1290? Fabryczne sie nie
    skladaja co bardzo przeszkadza mi w jezdzie miejskiej (sa na wysokosci lusterek
    samochodow). Cos tam mozna wygooglac ale wolabym sprawdzone rozwiazanie.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    --
    Iguan007
    https://picasaweb.google.com/iguan007

  • 2. Data: 2015-03-08 18:59:00
    Temat: Re: Lusterka
    Od: Grzegorz Rogala <a...@S...pl>

    W dniu 2015-03-07 o 23:21, Iguan_007 pisze:
> [...]
    samochodow). Cos tam mozna wygooglac ale wolabym sprawdzone rozwiazanie.

    http://www.houseofrage.com/950/RAMmirrors1.jpg

    drogo a robi dobrze.
    --
    Pozdr!
    Rogal

  • 3. Data: 2015-03-09 11:47:23
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Monday, March 9, 2015 at 3:59:02 AM UTC+10, Grzegorz Rogala wrote:

    dzieki ale nie jestem w stanie zaakceptowac wygladu. Moze uzytkowo sa dobre ale
    wygladaja (moim zdaniem) bardzo kiepsko:
    http://www.ridermagazine.com/wp-content/uploads/2012
    /11/Doubletake-Mirrors-KLR2.jpg

    Pozdrawiam,
    Iguan

  • 4. Data: 2015-03-09 20:36:44
    Od: Grzegorz Rogala <a...@S...pl>

    W dniu 2015-03-09 o 11:47, Iguan_007 pisze:
> [...]
    >
    > dzieki ale nie jestem w stanie zaakceptowac wygladu. Moze uzytkowo sa dobre ale
    wygladaja (moim zdaniem) bardzo kiepsko:
    Kurwa jezdzisz KTM ktory jest brzydki jak noc listopadowa - wiem bo
    mialem i Ci "sie nie podoba" ja pierdole :))))
    A tak bardziej serio - skladane lusterka szosowe "ladne" praktycznie w
    przyrodzie nie wystepuja. Chyba, ze skladanie na zasadzie 0-1, to
    wiekszosc od plastikow mocowane na dwie sruby. Przyczep gdziekolwiek do
    kata, łan chuj ;P

    --
    Pozdr!
    Rogal

  • 5. Data: 2015-03-10 09:59:48
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Tuesday, March 10, 2015 at 5:36:46 AM UTC+10, Grzegorz Rogala wrote:
    > Kurwa jezdzisz KTM ktory jest brzydki jak noc listopadowa - wiem bo
    > mialem

    Oj tam, mi sie podoba :)

    > A tak bardziej serio - skladane lusterka szosowe "ladne" praktycznie w
    > przyrodzie nie wystepuja. Chyba, ze skladanie na zasadzie 0-1,

    O wlasnie, o takie mi chodzi. Korzystam z takich w innym motocyklu i to bardzo
    wygodny wynalazek - przed wjazdem w ciasny korek skladam lusterka, pod swiatlami
    rozkladam. Bez zadnego poprawiania ustawien. Bardzo praktyczne.

    > wiekszosc od plastikow mocowane na dwie sruby. Przyczep gdziekolwiek do
    > kata, łan chuj ;P

    Mowisz zeby takie lusterka
    https://picasaweb.google.com/iguan007/Rozne#61245272
    62944770450
    przykrecic tutaj
    https://picasaweb.google.com/iguan007/Rozne#61245270
    45253578018
    ?

    Tam nawet nie ma na tyle miejsca, bez jakiejs sztukowanej plytki sie nie obejdzie.
    Eee, chyba straszne druciarstwo z tego wyjdzie.

    Pozdrawiam,
    Iguan