  • 11. Data: 2013-04-18 21:57:48
    Temat: Re: Lusterka "martwe pole"
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-04-17 11:01, Marcin N pisze:

    > Używam takich od lat. (...) Nie wyobrażam sobie
    > jeżdżenia na motocyklu bez nich.

    > (...) (robiłem pomiary).

    Ty to jednak naprawde dziwny jestes.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 12. Data: 2013-04-19 00:08:52
    Od: Szymon Machel <s...@g...com>

    Dopóki kręgi szyjne, bez bólu, pozwalają się obejrzeć
    dopóty nie widzę zapotrzebowania na takie wynalazki :-)
    Ale to jest moje zdanie.

    Szymon

  • 13. Data: 2013-04-19 08:53:40
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-04-18, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Ty to jednak naprawde dziwny jestes.

    A czy Ty wiesz jaki masz kat widzenia w swoich lusterkach?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2013-04-19 09:55:03
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-04-19 08:53, AZ pisze:

    > A czy Ty wiesz jaki masz kat widzenia w swoich lusterkach?

    Nie ale wiem za to co sie kreci w silniku mojego motocykla, jak wyglada
    i jak dziala.

  • 15. Data: 2013-04-19 14:50:00
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-04-19 09:55, Kuczu pisze:

    > Nie ale wiem za to co sie kreci w silniku mojego motocykla, jak wyglada
    > i jak dziala.

    Jedno nie wyklucza drugiego.

    --
    MN

  • 16. Data: 2013-04-24 04:06:35
    Od: K2 Corona Alstare 1000R <piotrus110@_NOSPAM_wp.pl>

    Przyznam się że w S k2 są luterka, potrzebne całkowicie do niczego.. albo
    ustawiasz na spokojną jazdę, jak sie ułożysz do sprintu .. nic,, i na
    odwrót. połaczenie kombiaka dainese i kasku schubert uniemożliwia pełny
    obrót głowy, kask haczy o naramiennik. jedno rozwiązanie. lewe na wolne,
    prawe na szybkie. ale na pewno nie założyłbym nic na lusterka. ludzkie oko
    potrzebuje 4.2msec, myślę że przy prędkości 200km/h to jakieś 2,3 metra(
    liczę w głowie, mogę się mylić), za 4 klatką dotrze do ciebie cien porshe,
    które Ci właśnie wjechało w d.u.p.e

  • 17. Data: 2013-04-24 12:21:42
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 24 kwietnia 2013 04:06:35 UTC+2 użytkownik K2 Corona Alstare 1000R
    napisał:
    > połaczenie kombiaka dainese i kasku schubert uniemożliwia pełny
    >
    > obrót głowy, kask haczy o naramiennik.

    masz krótką szyje po prostu.

    > ludzkie oko
    >
    > potrzebuje 4.2msec,

    do czego potrzebuje to oko tych 4,2 ms?

    > myślę że przy prędkości 200km/h to jakieś 2,3 metra(

    200 km/h to jakieś okolo 60 m/s, czyli 1 metr robisz w 1/60 sekundy i trwa to okolo
    14 ms.

    > liczę w głowie, mogę się mylić

    ja tez policzylem w glowie.

    > za 4 klatką dotrze do ciebie cien

    acha mówisz że te 4,2 ms to bezwładność oka?
    No, jest taki efekt ze obrazy o czestosci powyzej 25 klatek na sekunde czyli po 40 ms
    wyswietlania obrazu zlewaja sie w ruch, ale to wynika z czasu przez jaki oko
    zapamietuje obraz it to są dziesiąte sekundy.
    Nie jest szybkosc zauwazania przez mozg zmian w obrazie, wzrok to to dosc
    skomplikowany mechanizm - oczy widzą jedno a mozg i tak to falszuje.

    > porshe które Ci właśnie wjechało w d.u.p.e

    prosiak w dupie?
    bezsensu.

    KJ

  • 18. Data: 2013-04-24 12:52:28
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-04-24, k...@g...com <k...@g...com> wrote:

    > KJ

    Dalej sie dzisiaj opierdalasz?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 19. Data: 2013-04-24 13:20:28
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    k...@g...com napisał(a):
    > do czego potrzebuje to oko tych 4,2 ms?

    Do setki.

    > ja tez policzylem w glowie.

    a ta glowa to na jakiej szyji osadzona?

    > acha mówisz że te 4,2 ms to bezwładność oka?

    no chyba Twojego!

    > oczy widzą jedno a mozg i tak to falszuje.

    mam tak na dukacie, wydaje mi sie ze srubki gubie

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 20. Data: 2013-04-24 15:23:32
    Od: Monster <a...@o...pl>

    > Do setki.

    > a ta glowa to na jakiej szyji osadzona?

    > no chyba Twojego!

    > mam tak na dukacie, wydaje mi sie ze srubki gubie

    Wcale Ci się nie wydaje!!

    Tomek
    BMW R1100S
    Dniepr z wozem