  • 21. Data: 2013-04-24 15:25:23
    Temat: Re: Lusterka "martwe pole"
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-04-24, Monster <a...@o...pl> wrote:

    > Wcale Ci się nie wydaje!!

    To chyba domena falek. Jednemu takiemu raz sie uchwyt hamulca odkrecil
    i musialem wykrecac z KHI M6 zeby biedaka poratowac.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 22. Data: 2013-04-24 15:30:41
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2013-04-24 15:25, AZ pisze:

    > To chyba domena falek. Jednemu takiemu raz sie uchwyt hamulca odkrecil
    > i musialem wykrecac z KHI M6 zeby biedaka poratowac.

    Ale przynajmniej wiesz że silnik pracuje i przez przypadek w czasie
    jazdy nie wysiądziesz.
    Tomek

  • 23. Data: 2013-04-24 15:36:05
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-04-24, Monster <a...@o...pl> wrote:

    > Ale przynajmniej wiesz że silnik pracuje i przez przypadek w czasie
    > jazdy nie wysiądziesz.

    Taaa, super ficzer. Tak samo jak w Twoim BMW, ze od mocnego odkrecenia
    mozna sie przewrocic :P

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 24. Data: 2013-04-24 15:40:20
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2013-04-24 15:36, AZ pisze:

    > Taaa, super ficzer. Tak samo jak w Twoim BMW, ze od mocnego odkrecenia
    > mozna sie przewrocic :P

    Nie,w prawe winkle lepiej wchodzi,będziem testować teraz w górach:-)

    Tomek

  • 25. Data: 2013-04-25 11:13:12
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Monster napisał(a):
    > Nie,w prawe winkle lepiej wchodzi,będziem testować teraz w górach:-)

    a to Niemiec nie chcial kupic?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 26. Data: 2013-04-25 12:57:01
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 24 kwietnia 2013 12:52:28 UTC+2 użytkownik AZ napisał:

    > Dalej sie dzisiaj opierdalasz?

    Nie, dzisiaj robie management, patrze jak inni pracuja a poniewaz dobrze im idzie to
    sie nie wpierdalam. A tu to sie tak tylko na 4.2 ms wyrwalem.
    Poza tym ku chwale precla nalezalo te grube bledy w liczeniu skorygowac.

    KJ

  • 27. Data: 2013-04-25 14:21:12
    Od: Monster <a...@o...pl>

    > a to Niemiec nie chcial kupic?

    zdąży:-)
    Tomek

  • 28. Data: 2013-04-25 14:54:15
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Monster napisał(a):
    > zdąży:-)

    Tylko zebys niepotanil motura ;-)

    ps. jazda z glowa do przodu to jakas pomylka ewolucyjna. Jak ja se kupie
    swojego 900ss to przerobie :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 29. Data: 2013-04-25 17:55:23
    Od: Monster <a...@o...pl>

    > Tylko zebys niepotanil motura ;-)
    niebójsię.
    > ps. jazda z glowa do przodu to jakas pomylka ewolucyjna. Jak ja se kupie
    > swojego 900ss to przerobie :)

    Od razu sobie czopka kup.

    Tomek