    From: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Lustrzanka, czyli przeżytek? [Gaz Wyb + Chip]
    Date: Wed, 10 Feb 2010 14:03:07 +0100
    <hkk9ke$l09$1@news.dialog.net.pl> <hkkq06$5cl$1@news.supermedia.pl>
    <hkl0dg$ot8$1@sunflower.man.poznan.pl> <hkm7mf$ei6$1@inews.gazeta.pl>
    <hkm9p5$94t$1@sunflower.man.poznan.pl> <hkmbt7$8a$1@inews.gazeta.pl>
    <hkmi30$gmt$1@sunflower.man.poznan.pl> <hkps26$sig$3@inews.gazeta.pl>
    <s...@d...media-lab.com.pl>
    <hkskfl$gnj$2@inews.gazeta.pl>
    <1lhe8tcl0rhr1$.18fgfpfkmt4vl.dlg@40tude.net>
    <hkt3qc$4bo$1@inews.gazeta.pl>
    <1v19lmf9fh77v$.kd62np6vzszh$.dlg@40tude.net>
    <hku8lp$mc5$1@inews.gazeta.pl>

    Dnia Wed, 10 Feb 2010 13:26:33 +0100, de Fresz napisał(a):

    > Zupełnie jak u BMW, czy Mercedes. A "idioci" wciąż to kupują.

    Mniej za więcej? Wątpię.

    > Mogą, czyli jak często są?

    Weź sobie jakiś lepszy model Asusa do ręki to zobaczysz jak często.

    > Dell ostatnio też wypuścił "Air killera".

    Airem się już nikt nie przejmuje poza fanami. Taki iSukces odniósł.

    > Na wyroki jeszcze za
    > wcześnie, ale przypadkiem przy minimalnie większej funkcjonalności cena
    > jest znacznie wyższa. Ot, ciekawostka.

    No to się pewnie przejedzie tak jak Apple się przejechał. Nikt za nim
    płakać nie będzie.

    > Podobnie Fiat czy Kia dają znacznie dłuższą gwarancję od BMW czy
    > Mercedesa. Co za barany wogóle kupują niemieckie limuzyny?

    Nie bądź śmieszny. Czemu nie porównujesz do bugatti, jak coponiektórzy na
    pl.comp.os.advocacy? Po co się ograniczać.

    > Pokaż zrzuty jak wyglądają strony www czy poczta na Kindlu.

    Na czytniku ebooków www chcesz przeglądać? A czemu nie na desce
    rozdzielczej samochodu?

    > Ja nie pamiętam. Masz jakiegoś linka?

    http://www.pcworld.pl/news/162018/Apple.moze.wylaczy
    c.dowolna.aplikacje.w.iPhone.ie.html
    http://www.ipod.info.pl/index.php/apple-moze-zdalnie
    -wylaczyc-aplikacje-na-naszym-iphone/

    Później niby było sprostowanie,

    http://pl.engadget.com/2008/08/08/iphone-jednak-nie-
    call-home/

    ale podejrzenia że Apple pozwala sobie na zbyt wiele co jakiś czas i tak
    wracają.

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"