    From: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Lutowanie wtyków DIN
    Date: Mon, 14 May 2018 09:44:51 +0200

    news:4e3753c5-295b-4532-b674-26a5d2641506@googlegrou
    ps.com...
    W dniu sobota, 12 maja 2018 13:26:57 UTC-5 użytkownik Sebastian Biały
    napisał:

    > Prawidłowo, dlatego chińczycy produkuja przewody USB z ilością miedzi
    > liczona w atomach i to na palcach.

    Heh, ja kiedys w rfc wpisalem ze system ma sie dac backupowac, i dzialac w
    przegladarce.
    Smiali sie ze mnie.
    A potem sie okazalo ze sie nie da backupu zrobic a popularna przegladarka
    nie jest wspierana :)

    Aaaa i kiedys zapytalem jak sie gasi jedna z macierzy IBM-a. Taka
    midrangeowa. Chlopaki mnie wysmiali ze ich sie nie gasi.
    Nie trwalo dlugo jak szefu zarzadzil migracje serwerowni. Jak sie zabrali do
    akcji to zapytalem czy maja wsparcie IBM. Spytali gupio czemu. To
    powiedzialem ze macierzy nie zgasza. Drugi raz sie smiali :)

    Az sie okazalo ze nie zgasza i trza support IBM-a zaprosic :)

    phi, tak to się robi;)
    https://www.youtube.com/watch?v=vQ5MA685ApE

    --
    pozdr