  • Data: 2019-09-30 19:01:12
    Temat: Re: Lutownica transformatorowa
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Następnym razem przed niedzwonieniem opukaj okolice immobilizera.

    Jak się wie co było to rozwiązania wydają się oczywiste.
    Nie miałem pojęcia, że przyczyną może być immobilizer.
    Słyszałem, że przekaźnik gdzieś pyka z czego wyciągałem wniosek, że to
    nie immoblizer tylko jakiś inny problem.
    Poza tym nie miałem pojęcia gdzie on jest zainstalowany - od złącza na
    klucz szedł cienki kabelek i ginął gdzieś w gęstwinie.
    No i szukanie usterki, która pojawia się raz na kilka miesięcy i po
    chwili (wystarczającej aby gdzieś się spóźnić) znika na kolejne miesiące
    też nie należy do najłatwiejszych.
    "Następnym razem"? - po tamtym samochodzie mam już trzeci inny. Nie mam
    pojęcia, gdzie miałbym opukiwać. Ba nawet nie wiem jakie żarówki
    powinienem mieć jako zapas - a przeczytałem (z trudem) całą instrukcję.
    Cała masa bzdur - na przykład jak tu przegrać do samochodu kontakty z
    radiotelefonu CB?
    P.G.