  • Data: 2015-07-19 21:22:58
    Temat: Re: Luźny cytat z oglądanego właśnie "Jak to jest zrobione?"
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba podpisana jako Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> w artykule
    <news:slrnmqnhuu.1uk.jaros@falcon.lasek.waw.pl> pisze:

    > Jeśli [wiatraki] mają powierzchnię równą powierzchni skrzydeł boeinga,
    > to dla inteligentnych ludzi jest to przekaz zrozumiały i dostatecznie
    > *precyzyjny*

    Zapomniałeś dodać, że takie porównanie jest dobre ze względu na podobieństwo
    kształtu porównywanych obiektów. Pozostając przy sporcie trzeba by operować
    raczej wymiarami bieżni czy skoczni, a nie boiska.

    > Wiem, są tacy, dla których precyzja jest wartością najwyższą. Tacy już
    > na studiach wpisują w sprawozdanie, że zmierzyli temperaturę i wynosi
    > ona 42,38921°C.

    To akurat jest możliwe po kilku godzinach wygrzewania w termostacie, tylko
    skąd w uczelnianym laboratorium taki termostat i termometr skalibrowany
    z dokładnością na poziomie definicji jednostek miar SI?

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)
    Metr - odległość, jaką pokonuje światło w próżni w czasie 1/299 792 458 s.