  • Data: 2014-07-31 08:47:54
    Temat: Re: Lza sie w oku kreci...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 31 Jul 2014 02:50:55 +0200, Grzexs napisał(a):

    > Kłerwa, ale jestem stary, wszystko to pamiętam. Mój pierwszy AT-ek miał
    > 2 mega ramu i fantastyczny dysk Alpsa 105 MB.

    Ale to bylo tylko 25 lat temu :-)

    > To wtedy rozpoczęła się rewolucja guzików. Guziki w pilotach,
    > komputerach, telefonach.
    > Potem rewolucja LEDów - diody w zasilaczach, windach, i wszystkim co
    > możliwe na prąd.

    A nie, to wczesniej.
    W zasilaczach, w radiach (linijka diodowa), w windach ... a nie, to
    nie u nas ...

    > Równolegle rewolucja plaskatych ekranów - w pralkach, lodówkach,
    > telefonach (jeszcze zrozumiałe), dziwne, że do odkurzaczy nie pakują.

    Zegarki i kalkulatory LCD maja ponad 30. Lodowki do tej pory zazwyczaj
    nie maja wyswietlacza.

    No wlasnie, kalkulatory ... pamietam jak sie kolega pochwalil takim z
    poborem mocy 0.000001W, mowie - niemozliwe.
    Wyciagam miernik ... faktycznie, nie chce zmierzyc ile uA bierze..
    To dopiero byla rewolucja :-)

    My chyba za mlodzi, ale swiat sie mocno podniecal rewolucja w
    kalkulatorach - od liczydla i suwaka, do programowalnego, naukowego
    ... i juz prawie komputera.

    A Japonczycy nadal ucza mlodziez na ichnim liczydle liczyc.

    https://www.youtube.com/watch?v=Oq9LTY5cnSI

    J.