  • Data: 2014-07-31 11:31:17
    Temat: Re: Lza sie w oku kreci...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Gałka" napisał w wiadomości
    Użytkownik "Łobuz" <l...@p...psl.po.sld> napisał w wiadomości
    >Nie wiem o czym piszesz. Przypuszczam, że o jakimś systemie
    >zip-owania w tle.

    Dawno dawno temu, twarde dyski przypominaly dyskietki - tzn byl naped
    z niewymiennym dyskiem i byl kontroler.
    Naped zawieral silniki, glowice, wzmacniacze ... ale to kontroler
    decydowal co bylo zapamietane i jak interpretowac odczyt.

    No i sie nagle okazalo ze ten sam naped potrafi zapamietac wiecej,
    jesli kontroler zamiast kodowania MFM uzyje RLL.
    Ale tak mi chodzi po glowie ze to tylko ~1.5 wiecej bylo.

    J.