  • 81. Data: 2015-09-14 18:47:16
    Temat: Re: MC10198
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Robert Wańkowski napisał:

    > Od 23 października 2009 roku zero jest zbędne w numerze kierunkowym :-)

    Nie pamiętam dokładnie dat, ale *zbędne* było tylko przez jakiś czas.
    Teraz go tam po prostu nie ma i być nie może, nie ma dowolności, tak
    jak w okresie przejściowym. Za to całkiem zbędne są nawiasy -- "12"
    jest częścią numeru, nie ma sytuacji, w której te cyfry są pomijane.

    --
    Jarek

  • 82. Data: 2015-09-14 19:18:53
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 14 września 2015 10:26:48 UTC+2 użytkownik Waldemar napisał:

    > Chcę sprawdzić, czy się tak da.

    Nie, tak się nie da jak kombinuje wątkodawca. Optoelektronika, to nie jakaś tam
    bramka, która podaje albo odcina napięcia zasilania na źródło światła (fali EM).
    Chcąc zachować odpowiednią precyzję należy zastosować zupełnie inne metody, a to
    kosztuje... Jakie? A np. planarne multipleksery elektrooptyczne.
    To nie są tematy na "udupienie komara". Nie wiem, czy wądkodawca jaja se tu robi, czy
    po prostu o podstawowych rzeczach nie ma pojęcia, wręcz o podstawowych prawach
    Fizyki? Warto poczytać tutaj :

    www.optiwave.com

    > Też potrzebuję generatora krótkich
    > impulsów do projektu na uczelni ;-)

    Napisz o konkretach.

  • 83. Data: 2015-09-25 20:35:11
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-09-14 o 19:18, s...@g...com pisze:

    > To nie są tematy na "udupienie komara". Nie wiem, czy wądkodawca jaja se tu robi,

    > czy po prostu o podstawowych rzeczach nie ma pojęcia, wręcz o podstawowych prawach
    Fizyki?

    I to jest chyba prawidłowa teza, bo z tego co pamiętam wątkotwórca
    jest geologiem czy coś koło tego a w stanach zajmuje się
    budowlanką, więc ma braki w wiedzy co wychodzi
    w jego pytaniach.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 84. Data: 2015-09-26 10:38:28
    Od: l...@g...com

    użytkownik s...@g...com napisał:

> [...]
    Chcąc zachować odpowiednią precyzję należy zastosować zupełnie inne metody, a to

    Driver od dvd?
    https://www.maximintegrated.com/en/products/interfac
    e/MAX9484.html

    Piszą o czasie narastania 1ns, może nowsze są jeszcze szybsze.

    Wątpię w powodzenie całej akcji, ale może komuś
    się przyda, tylko piszą o czasie narastania (z końcówka mocy)
    do 3ns http://ifotos.pl/z/shheepn

  • 85. Data: 2015-09-26 17:05:13
    Od: t...@h...com

    On Friday, September 25, 2015 at 8:35:15 PM UTC+2, janusz_k wrote:

> [...]
    > jest geologiem czy coś koło tego a w stanach zajmuje się
    > budowlanką, więc ma braki w wiedzy co wychodzi

    Twoja teza jest trafna, wrecz gienialna. Ja sie na niczym nie znam, o
    elektryce, nie piszac juz o optoelektronice, nie mam zielonego pojecia
    i dlatego zwrocilem sie tu do Fachowcow aby mi w rozwiazaniu problemu pomogli.
    Pisalem tez, ze moj post nalezy traktowac jako forme zlecenia zlozenia ukladziku,
    ktory inteligentny elektronik z latwoscia potrafi zaprojektowac i ew. prototyp
    wykonac.

    Moze Ty sie podejmiesz?

    Uwagi, pouczenia, oceny i informacje typu ja wiem jak to sie robi tyle, ze sam
    nie moge, czy podobne, zachowaj dla siebie.

    Takie pisanie kojarzy mi sie zaraz z ochraniarzami haremow, ktorzy tez bardzo
    dobrze wiedza jak 'to' sie robi tyle, ze sami nie potrafia:)
    Mimo tego dziekuje za wpis, ktory sprawil, ze moj temat znalazl sie na "topie".

    Pzdr
    Tornad

  • 86. Data: 2015-09-26 21:06:20
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-09-26 o 17:05, t...@h...com pisze:

    > Twoja teza jest trafna, wrecz gienialna. Ja sie na niczym nie znam, o
    > elektryce, nie piszac juz o optoelektronice, nie mam zielonego pojecia
    Jakbyś miał to swoimi "genialnymi" pomysłami nie męczyłbyś grupy, oto
    dowód tezy którą wcześnie postawiłem.

> [...]

    ktory inteligentny elektronik z latwoscia potrafi zaprojektowac i ew.

    A stać cię na to? wątpię. Abstrahując od sensowności tych badań.

    > Uwagi, pouczenia, oceny i informacje typu ja wiem jak to sie robi tyle, ze sam
    > nie moge, czy podobne, zachowaj dla siebie.
    Jaaasne nie dość żeś b... to jeszcze innych pouczasz?

    > Takie pisanie kojarzy mi sie zaraz z ochraniarzami haremow, ktorzy tez bardzo
    > dobrze wiedza jak 'to' sie robi tyle, ze sami nie potrafia:)
    O sobie piszesz? jak tam twoje tornada i inne twoje "wynalazki"?
    zrobiłeś cos czy nadal dupę trujesz po forach.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 87. Data: 2015-09-27 07:01:53
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2015-09-26 21:06, janusz_k wrote:
    > W dniu 2015-09-26 o 17:05, t...@h...com pisze:
    [...]
    > ktory inteligentny elektronik z latwoscia potrafi zaprojektowac i ew.
    > prototyp wykonac.

    > A stać cię na to? wątpię. Abstrahując od sensowności tych badań.
    No pewnie, że stać. Ma przecież 2000zł budżetu. :-D

  • 88. Data: 2015-09-28 00:08:07
    Od: " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JDX" <> napisał w
    news:56077848$0$8384$65785112@news.neostrada.pl ...
    : On 2015-09-26 21:06, janusz_k wrote:
    : > W dniu 2015-09-26 o 17:05, t...@h...com pisze:
    : [...]
    : > ktory inteligentny elektronik z latwoscia potrafi zaprojektowac i ew.
    : > prototyp wykonac.
    : >>
    : >> Moze Ty sie podejmiesz?
    : > A stać cię na to? wątpię. Abstrahując od sensowności tych badań.
    : No pewnie, że stać. Ma przecież 2000zł budżetu. :-D
    :

    Śmiejecie się z Tornada, może i zasłużył, ale coś wam powiem:

    - on *coś* jednak robi. Podkreślenie tego "*czegoś*" nie ma tu sugerować
    jakiejś tajemniczości, albo nie daj Boże przygotowań do zamachu, ale chodzi mi o
    fakt, że jego aktywność w żadnym bądź razie nie sprowadza się do zapytań, i
    nagabywań. Nie jest zwykłą 3d**ą (patrz przypisy na dole), lecz pracowicie
    konstruuje jakieś-tam przyrządy, i przeprowadza eksperymenty. Czyli traktowanie
    go jak typowego trolla jest jednak ciut niesprawiedliwe.

    Czytam czasami jego teksty na pl.sci.fizyka, i mimo to nie za bardzo wiem co on
    usiłuje udowodnić, bądź obalić, ale chyba sprawdza różne możliwości wykrycia
    (czy zaprzeczenia) istnienia eteru?

    Kto wie, może "coś" w końcu wykryje, albo też nie-wykryje (zaprzeczy), i
    dostanie nawet jakieś wyróżnienie? Dlatego apeluję o nieco wyrozumiałości dla
    pasjonata, nawet jeśli wygląda na to, że jest zakręcony jak helikopter. I
    zamiast zgadywać "ile on na to ma kasy" - po prostu spytajcie! Albo nawet można
    złożyć mu "ofertę handlową" ;)

    ________

    Przypisy:

    3d**a - ktoś, kto tylko zawraca innym d*olną część odwłoka.

  • 89. Data: 2015-10-06 07:08:25
    Od: Michał Czarkowski <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik (c)RaSz napisał:

> [...]
    >

    > ________
    >
    > Przypisy:
    >
    > 3d**a - ktoś, kto tylko zawraca innym d*olną część odwłoka.
    Tu: https://www.youtube.com/watch?v=eYXPqrXZ1eU prawdopodobnie już działa :D
    Zdrówka.