    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: MCU lub SOC z LoRa i wifi?
    Date: Wed, 07 Nov 2018 08:47:50 +0100

    On 06 Nov 2018 19:52:23 GMT, Mateusz Viste <m...@n...pamietam>
    wrote:
    > Hmm, jako rozwiązanie problemu monitorowania usługi X sugerujesz
    > zastąpienie tejże usługi przez coś innego, gorszego. Niestety to
    > nie jest
    > zadowalające rozwiązanie :)

    Mam wrażenie, że uciekasz od meritum. Nie przedstawiles żadnego
    argumentu na obronę SSL na usłudze X. Czy ta usługa to łączenie się z
    bankiem?
    Mam wrażenie, że SSL jest tu użyty "bo tak"i nie obniża realnie
    żadnego zagrożenia (czy kogoś interesuje podsłuchiwanie usług
    Mateusza V.?)
    Moja prowokacja ma na celu zwrócenie uwagi, czy czasem wpadamy w
    paranoję zabezpieczeń (podobnie jak w paranoję aktualizacji)
    stosując je na wyrost i niepotrzebnie utrudniając sobie życie przy
    okazji.

    --
    Marek