    From: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: MIK CA80
    Date: Wed, 14 Mar 2018 10:00:27 -0400

    On 03/14/18 09:46, Jacek Radzikowski wrote:

    > Właśnie wyszukałem że druga wersja mocno się różniła od pierwszej, więc
    > te książki Ci wiele nie pomogą. Ja niestety mam doświadczenia jedynie z
    > wersja oryginalną, której dotyczyły w/w książki.

    Widzę że pan Gardynik odzywa(ł) się na elektrodzie; Istnieje tez jego
    firma (i chyba w tym samym miejscu co kiedyś), więc może spróbuj
    zadzwonić: http://www.esk.com.pl/firma
    Pokop też w tym wątku, może znajdziesz zeskanowaną dokumentację do nowej
    wersji: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=15
    126670#15126670

    Jacek