  • Data: 2019-06-12 02:16:35
    Temat: Re: MMS
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-12 o 01:55, Kamil pisze:

    > O.K. Skopiowałem to twierdzenie z jednej ze stron. Z mojej obserwacji
    > zreszta wynika, że roaming krajowy działa róznie. W mojej sieci
    > wRodzinie jestem od kilku lat. Na początku praktycznie nie mieli własnej
    > infrastruktury i korzystali z pośrednictwa innych sieci. W moim
    > pipidówku też nie mieli, zgłaszał się inny operator. Mimo wyłączonego
    > roamingu wszystko działało. Tak, że nie jest to tak jednoznaczne jak
    > piszesz.

    > Pisałem w tym wątku o Mancie?
    Tak.
    "To zależy od jakiego producenta jest sprzęt. Ja nieostroznie kupiłem
    g... Manty i działa tylko telefon i SMS. Internetu i MMS nie da się
    skonfigurować. Na korespondencję nie odpowiadają. Nie kupujcie tego szajsu."

    Generalnie nie pisałeś że to wina Manty, jedynie że nie można się z nimi
    dogadać :) a potem naklawiaturzyłeś że może to jednak operator.

    Masz fajny sposób bycia, uważasz że jeśli coś sobie pomyślisz a nie
    napiszesz to każdy powinien być Harrym Potterem i się domyślić co ty
    myślałeś. Spróbuj kiedyś dokładnie opisać jakiś problem i nie wymagaj od
    innych czarów czy domysłów...bo cie każdy oleje :]

    lefonu/

    > Dzięki, spróbuję tych usyawień.

    To nie są ustawienia dla "wrodzinie". Podałem tylko przykład. Napisz do
    "wrodzinie" maila, żeby Ci podali właściwe ustawienia.

    > Niczego nie musisz pamiętać, ani domyślać się operatora. Link prowadzil
    > do strony operatora i podanej tam konfiguracji. Oprócz tego, że
    > właściwie tam nic nie ma, to jeszcze podają tryb pracy sieci LTE. To juz
    > nic z tego nie rozumiem.

    Zauważyłem że niewiele rozumiesz technicznie :) Dowiedz się zatem, jakie
    ustawienia mają być dla sieci "wrodzinie" i wprowadź je ręcznie na
    powyżej podanym przykładzie, skoro SMS do Ciebie nie dochodzi.

    Masz jeszcze inną opcję...wpakować kartę SIM do innego smartfona (spisać
    najpierw obecne ustawienia) wysłać SMS i po otrzymaniu SMS zwrotnego z
    konfiguracją, zastosować, odczytać, przepisać i skasować/przywrócić
    poprzednie ustawienia ręcznie :)

    Tak w sumie to mam kartę "wrodzinie" ale jej nie użyłem nigdy i sobie
    leży (dodatek do Aero2)...ale jakoś mi się nie chce odwalać za Ciebie
    roboty :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>