    From: Animka <a...@t...wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: MMSy w dwuSIMowcach
    Date: Tue, 24 Jul 2018 22:58:01 +0200

    W dniu 2018-07-24 o 20:12, j...@i...pl pisze:

    > A tu nie zawsze. Bo są karty, w tym moja, która wymaga APN
    > "virgin-internet". Jak wpisze "internet" to nie dział mi internet w
    > roamingu krajowy

    Roaming zawsze kojarzyłam z rozmowami telefonicznymi. W swoim telefonie
    roaming wyłączyłam, bo nie korzystam z zagranicznych rozmów.
    Jako roaming krajowy-internet masz na myśli korzystanie z internetu za
    granicą tak jakbyś był w Polsce? Nigdy jakoś nie interesowałam się tym
    zagadnieniem.

    Ciekawa jestem jednej rzeczy, a mianowicie: przez bramkę internetową
    dzwoniłam do Francji, gadałam ok. godziny i potem od razu na bilingu
    widziałam, że moja rozmowa wyniosła ok. 2-ch zł. Bramki już nie mam, nie
    korzystam z niej i ciekawa jestem jakbym zadzwoniła do tej Francji z
    telefonu komórkowego (na kartę) to czy bym się połączyła i czy byłoby to
    w ramach tych rozmów bez limitu.

    Bo do tego roamingu krajowego na abonament to przeczytałam jakiś
    artykuł, ale i tak nie rozumiem za bardzo, bo mam "na głowie" akurat
    inny dylemat.
    https://www.tabletowo.pl/2017/06/17/virgin-mobile-ro
    aming/

    --