  • Data: 2019-09-26 15:04:50
    Temat: Re: MOnSter 6502
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JaNus" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 25.09.2019 o 20:03, J.F. pisze:

    >Na lampach? Niby jak "praktyczne"?

    Zrobili i dzialal, to praktyczne.

    >Bo?

    Bo czestotliwosci i moce jeszcze nie te.
    Zachod co prawda robil na tranzystorach ... ale moze niepraktycznie
    bylo kupowac zachodnie tranzystory :-)

    >Co w tym kontekście znaczy "modne", bo nie kumam?

    Zrobili jak umieli, a tu akurat wywiad donosi, ze amerykance pracuja
    nad bronia EMP.

    >Jakoś tak blisko przełomu wieków XIX i XX poszedł koronalny wyrzut

    Elektrycznosc juz wtedy byla, niezbyt duzo, ale byla.

    I jakie byly te parametry ?

    J.