  • 130. Data: 2012-04-21 20:10:01
    Temat: Re: [MSPANC] Elektroda jeszcze raz !
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello altar,

    Saturday, April 21, 2012, 6:12:46 PM, you wrote:

    [...]

    Było. Przed chwilą. I wystarczy.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl.invalid

  • 133. Data: 2012-04-21 22:41:47
    Temat: Re: Elektroda jeszcze raz !
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AlexY,

    Saturday, April 21, 2012, 7:45:49 PM, you wrote:

    > Cóż, chcesz to sobie generalizuj i stosuj (być może nawet słuszne) tego
    > typu reguły, nie zmienia to faktu że osobiście dostrzegam czystki
    > aryjskie w wiadomym miejscu.

    Ta argumentacja staje się niesmaczna. Delikatnie mówiąć.

    > Zaś stwierdzenie o "przegranej dyskusji" brzmi niczym groźba -
    > użyjesz takiego porównania - przegrałeś... śmiech na sali.

    Oczywiście, że przegrywasz, bo to argumentacja pozamerytoryczna.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 132. Data: 2012-04-21 22:41:47
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AlexY,

  • 134. Data: 2012-04-22 02:45:20
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

    > Ta argumentacja staje się niesmaczna. Delikatnie mówiąć.

    Jak dla mnie adekwatna
    "Nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu"
    pasuje jak ulał

    > Oczywiście, że przegrywasz, bo to argumentacja pozamerytoryczna.

    To nie argumentacja, to porównanie, coś jak "ciemno jak w dupie u murzyna"

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 135. Data: 2012-04-22 12:45:37
    Od: K <...@...c>

    W dniu 19-04-2012 13:12, K pisze:

    > A skad wiesz ze to moj ojczysty ?

    mieciu, nie pogrążaj się...

  • 136. Data: 2012-04-22 16:01:55
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 21-04-2012 o 20:10:01 RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    napisał(a):

    > Hello altar,
    >
    > Saturday, April 21, 2012, 6:12:46 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Było. Przed chwilą. I wystarczy.
    A ty co tak ostatnio podwójnie gadasz, guziki ci się
    mylą że dwa razy to samo wysyłasz?

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 137. Data: 2012-04-23 00:23:08
    Od: Portal <m...@t...poczta.onet.pl>

    > Moim zdaniem (ale nie mam na to dowodu więc bronił tezy nie będę)
    > większość problemów typu dyslektycznego jest spowodowana alkoholem w
    > czasie ciąży.
    > Jedna lampka wina w odpowiednio złym momencie podobno wystarczy (a 10 w
    > innych momentach jest bez wpływu).

    A można zatem wiedzieć drogi kolego, skąd taką teorię wysnułeś skoro jak
    sam zaznaczasz, nie jest poparta żadnymi naukowymi dowodami? Nagłe
    oświecenie?

    Pozdr
    Portal

  • 138. Data: 2012-04-23 00:32:12
    Od: Portal <m...@t...poczta.onet.pl>

    On 04/20/2012 07:16 PM, sundayman wrote:

    > przestań. Codziennie w robocie od rana do nocy coś składam.
    > Wylewanie pomyj na elektrodę mnie relaksuje.

    A to chyba że tak. To ja bym jeszcze proponował tematy do sesji
    relaksacyjnej:

    - Lament nad tym że wszystko tłucze się teraz w obudowie BGA na pohybel
    hobbystom i klepaczom małych serii prototypowych

    - Konstruktywna krytyka kolegów po fachu z dalekiego wschodu, że robią
    tanio i (często) tandetnie

    - Wspominki starych dobrych (podobno) czasów kiedy do każdego projektu
    nie trzeba było wsadzać AVRka

    - Lista powodów dlaczego Ónia jest be (można zacząć od energetyki
    wiatrowej i słonecznej, żarówek, albo ROHS - dalej pójdzie samo).

    Po takiej oto relaksującej sesji na grupie z powodzeniem można wrócić do
    normalnoś... znaczy spokojnej pracy.

    Pozdr!
    Portal

  • 139. Data: 2012-04-23 09:05:24
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > serio?
    > znalezione w necie:
    > "Zdognie z nanjwoymszi baniadmai perzporawdzomyni
    > na bytyrijskch uweniretasytch nie ma zenacznia kojnolesc
    > ltier przy zpiasie dengao solwa. Nwajzanszyeim jest, aby prieszwa
    > i otatsnia lteria byla na siwom mijsecu, ptzosałoe mgoą być w niaedziłe
    > i w dszalym cąigu nie pwinono to sawrztać polbemórw ze zozumierniem
    > tksetu.
    > Dzijee sie tak datgelo, ze nie czamyty wyszistkch lteir w sołwie,
    > ale cłae sołwa od razu."

    bezproblemu przeczytalem
    ale po co te przecinki kropki i wogole z duzej litery

    popieram, fanatycy

    erator/

  • 140. Data: 2012-04-23 10:07:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello zlotowinfo,

    Monday, April 23, 2012, 9:05:24 AM, you wrote:

    [...]

    > wogole

    Co to są te "wogole"?

    [...]