    From: Trefniś <t...@m...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Magrail
    Date: Wed, 08 Jan 2020 19:29:06 +0100

    W dniu .01.2020 o 14:35 Dawid Rutkowski <d...@w...pl> pisze:

    > Uuu, nie zapomnij o wifi ;>
    > Ostatnio miałem okazję przejechać się pierdolinkiem - gniazda ładowania
    > były, oświetlenie - w sumie nie wiem, jakie, był dzień (ale kibelek to
    > jak w samolocie) - a wifi - cóż "co drugi dzień jeżdżę i na większości
    > trasy (DC-3-city) działa" - a ku drzwiom na takie dictum acerbum się nie
    > pokwapisz, bo jednak się jedzie ;>

    Ja niewiele jeżdżę koleją, dlatego problemy PKP są dla mnie pomijalne.
    Zapomniałem, że pominięto swego czasu taki mało istotny (dla ówczesnych
    decydentów) szczegół jak Wifi.

    Twórcom startupa doradzam zatem ogłoszenie, że Magrail będzie obsługiwał
    dostęp 5G (ciągle jeszcze testowany pod kątem użycia w pociągach).
    A nawet lepiej - chińczycy (inni również) pracują nad 6G - cóż za problem
    ogłosić zdolność pracy w nieistniejącym jeszcze standardzie. Będzie
    jeszcze bardziej nowatorsko.

    > A jak tam Japończykom idzie budowa magleva przez góry (żeby było krócej)?

    No co Ty - teraz wszyscy rzucili się na Magrail, które zrewolucjonizuje
    transport!
    Maglev to prehistoria, przełom lat 60/70 ubiegłego wieku!

    --
    Trefniś