  • Data: 2009-01-05 16:21:05
    Temat: Re: Maja jaja czy to już głupota?
    Od: "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <i...@...pl> napisał w wiadomości
    news:gjt9jk$dgt$1@inews.gazeta.pl...
    > powaznie pytam i nie pierdole.
    > Jak górnik nie bedzie miał ochoty pracowac w ciemnościach - moze zmienić
    > zawód.
    > Jak dostawca pizzy jeżdzący na skuterku nie chce jeździć zimą - niech
    > weźmie urlop/zmieni prace
    > Nie bardzo rozumiem. Przecież to nie są służbowe skuterki a prywatne.
    > Nikt nikogo nie zmusza do jazdy. Chcesz - będziesz jeździł, nie chce
    > nie bedziesz jeździł. Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi...
    > Jak facet ktory wozi swinie bedzie narzekał na smród - ma dostać maske
    > przeciwgazową? Moze zmienić prace ..

    Piszesz, że skuterkiem po sniegu jeździłeś. Pewnie. Ja też kiedyś, dla zabawy, w
    lesie, na odludnej ścieżce. Pojeździj po ulicy, na tempo, bo musisz dowieźć
    gorącą pizdę. Wiec dla mnie tu pierdolisz po raz pierwszy:-) Drugi raz: kto
    pracuje jako dostawca pizzy? Jak sądzisz? Ktoś, kto jest marnie wykształcony,
    nie umie w życiu nic innego robić, ma 2 lewe ręce, zero pomysłów na życie, lub
    jest studentem, dorabia sobie do studiów i wybrał proste zajęcie, by nie
    obarczać mózgu bardziej niż to konieczne. Teraz zastanów się - komu sugerujesz
    zmianę pracy i na jaką? Pomyślałeś?

    --
    McGregor