  • Data: 2012-05-14 12:40:20
    Temat: Re: Małe przekładnie kątowe
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ukaniu" napisał w wiadomości

    >Obdzwoniłem wszystkie firmy jakie znalazłem.
    >Tryb nie był prosty bo współpracuje ze ślimakiem więc potrzeba by
    >obwiedniową frezarkę. Ja mam w ramce w pracowni powieszony rachunek
    >jako znak czasów, ja Polak ślę do USA trybik aby go dorobić bo "u
    >nas" się nie opłaca... (Panie a to by trzeba maszynę ustawić dla
    >jednego?! a to się tyle materiału zmarnuje, a to nie mamy kiedy, a to
    >zadzwoń pan może kolega zrobi).
    >Z tego co wiem tryb został odfotografowany? wprowadzony do maszyny
    >3D, zestandaryzowany i zrobiony - glanz cycek.

    I tak to moze wygladac - jak sie ma takich zamowien sporo, to sie
    inwestuje w odpowiedni sprzet i oprogramowanie, podejrzewam ze pare
    mln $, i potem jest tanio. Ale trzeba miec sporo zamowien zeby sie
    zwrocilo.

    W biednych warunkach inzynier bedzie nad tym dzien siedzial, drugi
    dzien robotnik robil, a pewnie po drodze ktos sie musi zastanowic jak
    to zrobic przy posiadanym parku. No i 500zl az tak bardzo mnie nie
    dziwi :-)

    J.