  • Data: 2017-09-08 11:23:51
    Temat: Re: Malutki PC z dwoma dziurkami RJ45
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 8 września 2017 11:15:37 UTC+2 użytkownik BUNIEK napisał:

    > Ja kupilem:
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=6896401095
    >
    > Czekam aż przyjdzie - zobaczymy ile prądu zużywa i jak hałasuje (ma wiatrak)
    > ale mamy juz dualcore + HT :) i 64bit i wifi :) +160GB hdd

    Porównywałem ichnie cpu.
    https://www.cpubenchmark.net/compare.php?cmp[]=611&c
    mp[]=1000

    Ten acer nie jest taki najgorszy.
    Nawet mnie by wystarczyl ale jednak w tej cenie mam i ekran i cdrom i szybszy procek.

    Ale jednak rynek pod tym wzgledem nie rozpieszcza.

    Wogole ostatnio zauwazylem ze poleasingowce trzymaja cene jak szalone. Np. t61 to
    nadal jakieś 400-500pln...