    From: Mario <M...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Mały kondensator tantalowy
    Date: Fri, 2 Sep 2016 14:49:22 +0200
    <npp5t1$1sf$1@dont-email.me> <npsi23$p9s$1@node2.news.atman.pl>
    <7...@p...pl.invalid>
    <nq06vt$9qi$1@node2.news.atman.pl>
    <5...@p...pl.invalid>
    <nq1fal$g1d$1@node2.news.atman.pl> <nq1l90$3hl$1@news.chmurka.net>
    <nq1pfv$pug$1@node2.news.atman.pl> <nq1qe5$592$1@news.chmurka.net>
    <nq3kik$h4t$1@node2.news.atman.pl> <nq3s5u$ofl$1@node2.news.atman.pl>
    <nq3smi$p0l$1@node2.news.atman.pl> <nq406c$sav$1@node2.news.atman.pl>
    <nq76tn$t43$1@node2.news.atman.pl> <nq8ree$pi0$1@news.chmurka.net>
    <nq9fe9$1oj$1@node2.news.atman.pl> <nq9h5m$1s1$1@news.chmurka.net>
    <nq9n08$99n$1@node2.news.atman.pl> <nqbdds$ol9$1@news.chmurka.net>
    <nqbh5m$vf4$1@node2.news.atman.pl>

    W dniu 02.09.2016 o 11:35, HF5BS pisze:

    > Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@c...pl> napisał w
    > wiadomości news:nqbdds$ol9$1@news.chmurka.net...

    > No widzisz, jaki ten świat jest niedoskonały? Musisz z tym żyć...

    > Owszem, cukrzycowe i na nadciśnienie. Choć nie zbijają mi cukru do
    > pożądanego poziomu, są nieco za słabe, a ciśnienie mimo to potrafi
    > wyskoczyć, to dobra, będę brać mniej, tylko co organizm na takie dictum?
    >
    > Na razie sie przejadam z problemem, by go lepiej zrozumieć, pojąć, ale
    > choćby gromy z nieba waliły, to nadal goły cesarz będzie gołym cesarzem,
> [...]

    Skoro chcesz pojąć to nie wiem po co prowadzisz spór z ludźmi którzy
    próbują ci coś wytłumaczyć. Zacznij czytać dataszity i noty aplikacyjne
    producentów to pojmiesz złożoność problemu, ty próbujesz bronić jakiegoś
    twojego przyrodzonego prawa do ignorancji, która nakazuje ci się
    kierować wyłącznie dwoma parametrami znamionowymi w dodatku źle przez
    ciebie rozumianymi.

    --
    pozdrawiam
    MD